W Rzeszowie odbył się IX Kongres PR
REKLAMA
Pomimo licznych przeciwności, z jakimi musieli się zmierzyć organizatorzy, można uznać, że Kongres odniósł sukces. – Z powodu chmury pyłu z wulkanu na Islandii nie mogło do nas przybyć kilku gości i prelegentów. Musieliśmy organizować zastępstwa i modyfikować program – przyznaje dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca i organizator wydarzenia.
REKLAMA
Podczas pierwszego dnia Kongresu dyskutowano o nowych trendach w komunikacji. Prezentowano nowoczesne narzędzia i metody. Podsumowania roku dokonał Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications. Przedstawił on własny ranking najważniejszych wydarzeń jakie miały miejsce w kontekście public relations w minionym roku.
REKLAMA
O zasadach prowadzenia profesjonalnych wystąpień publicznych mówił Tomasz Kammel natomiast Dominik Kaznowski (Head of marketing & PR, Nasza-klasa.pl) pokazywał na przykładzie Wrocławia jak w trzy miesiące zbudować stu tysięczną społeczność w Internecie.
Podczas drugiego dnia debatowano o biznesie i polityce. W panelu dyskusyjnym „Po 10 kwietnia – jak zmieni się polski PR polityczny” eksperci (m.in. Maciej Grabowski, United PR, Marek Wróbel, Neuron PR) twierdzili, że zbliżające się wybory niekoniecznie będą delikatną kampanią a wręcz przeciwnie, może ją zdominować „chęć zemsty i rewanżu”. Wiesław Gałązka mówił o procesie ewolucji polskiego polityka. Nowością była debata na temat: Kultura potrzebuje PR-u, czy PR potrzebuje kultury? Można było posłuchać min. o działaniach komunikacyjnych realizowanych wokół Europejskiej Stolicy Kultury i Roku Chopinowskiego.
Ostatni dzień wypełniły rozmowy na temat badań i skutecznego pomiaru efektów w public relations. Zaprezentowano nowatorskie metody pomiaru, min barometr komunikacji przygotowany przez ekspertów exacto. Firma Video PR zapewniła transmisję konferencji na żywo poprzez Internet. Wystąpienia zostaną zarchiwizowane i udostępnione w serwisie videokonferencyjnym na stronie Kongresu – www.kongrespr.pl
REKLAMA
REKLAMA