REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

REKLAMA

Reklama, Opłata

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail

Ceny opłat za odbiór odpadów komunalnych mogą wzrosnąć o 30 procent

Według ekspertów Instytutu Sobieskiego w latach 2009-2013 liczba podmiotów na rynku wzrosła o ponad 17 proc., natomiast ceny – o ponad połowę. Oznacza to, że w systemie gospodarowania odpadami nie ma podstawowej rynkowej zależności konkurencji do ceny.

Opłaty za składowanie śmieci będą wyższe

Ministerstwo Środowiska chce podwyższenia stawek opłat za składowanie odpadów. Celem jest zmniejszenie ilości śmieci, które trafiają na wysypiska na rzecz recyklingu.

Samorządowy zakład budżetowy jako inkasent opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Czy istnieje możliwość upoważnienia dyrektora samorządowego zakładu budżetowego do poboru i windykacji opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz wyznaczenie jako inkasenta tej opłaty samorządowego zakładu budżetowego?

Usunięcie drzewa zagrażającego życiu a zezwolenie

Obowiązek uzyskania zezwolenia przed usunięciem zagrażających bezpieczeństwu ludzi i mienia drzew będzie istniał do czasu utraty mocy obowiązującej zakwestionowanych przez Trybunał Konstytucyjny przepisów. Wyrok Trybunału wpisuje się w dyskusję dotyczącą charakteru odpowiedzialności administracyjnej w ochronie środowiska.

REKLAMA

Reklamy w mieście pod kontrolą

Reklamy w mieście obecnie zajmują zbyt dużą przestrzeń. W walce o ład przestrzenny polskich miast mają pomóc nowe przepisy, dzięki którym samorządy będą mogły stworzyć kodeks reklamowy.

Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?

Zapraszamy na szkolenie "Jak pozyskać środki finansowe dla gmin?", które odbędzie się 27 lutego 2014 r. w Poznaniu.

Jak poprawić wizerunek samorządu

W zależności od tego, do jakiej grupy chcemy z komunikatem dotrzeć musimy współpracować z medium, które trafia właśnie do tej grupy. Dobry kontakt z mediami powinien więc stać się priorytetem każdego samorządu, który pragnie wykreować swój wizerunek i zyskać renomę. Nie jest to jednak proste, ponieważ opinia urzędników na temat pracy dziennikarzy nie jest najlepsza.

Gdańskie miliony w walce o ESK2016

4 mln zł wyda w tym roku Gdańsk na działania mające doprowadzić do otrzymania przez miasto tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Na wszystkie działania kulturalne miasto przeznaczy w tym roku 60 mln zł.

REKLAMA

Miasta zadowolone z efektów zagranicznych kampanii promocyjnych

Polskie miasta coraz chętniej przeprowadzają zagraniczne kampanie reklamowe. Nie wszystkie są w stanie ocenić ich efektywność, jednak te, które odpowiednie badania już przeprowadziły, twierdzą, że wyniki są dużo lepsze niż zakładano.

PR największych polskich miast

Wyniki audytu dotyczącego komunikacji 16 największych polskich miast z mediami wskazują, iż aby inwestowanie w promocję przyniosło oczekiwany skutek, konieczna jest konsekwentna i rzetelna współpraca z branżą mediową. Tam gdzie dziennikarz szybko uzyska informację, tam najchętniej wróci po kolejne.

Jak wspomagać gminę w promocji turystyki

Co i jak należy promować? Czy sama informacja wystarczy, by przyjeżdżali turyści? Jak wykorzystać historię i legendę do stworzenia produktu turystycznego? Czy do promocji potrzebny jest program i koncepcja przestrzenna?

Jak skutecznie wykorzystać zabytki do turystycznej promocji gminy

Każda gmina powinna w ramach swojej strategii rozwoju wykorzystywać miejscowe zabytki do promocji turystycznej. Pieniądze na odrestaurowanie zabytków mogą pochodzić m.in. z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, wojewódzkich konserwatorów zabytków, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz odpowiednich funduszy wojewódzkich.

REKLAMA