REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

12 odsłon miejskiej promocji

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Ogólnopolska kampania reklamowo-informacyjna, przedstawiająca dwanaście wybranych przez władze Katowic wydarzeń kulturalnych, ma przez najbliższy rok promować markę tego miasta i zmieniać jego poprzemysłowy wizerunek.

O inauguracji z początkiem marca kampanii pod hasłem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" poinformowali podczas czwartkowej konferencji prasowej katowiccy samorządowcy. Choć miasto ubiega się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016, kampania jest formalnie osobnym przedsięwzięciem, współfinansowanym ze środków unijnych.

REKLAMA

"Do tej pory każde wydarzenie kulturalne promowało się samo. Ten projekt kompleksowo pokazuje na przestrzeni roku, jakie duże wydarzenia będą w Katowicach i jaką akcją promocyjną będą objęte" - mówiła wiceprezydent Katowic Krystyna Siejna.

REKLAMA

Kampanię podzielono na 12 odsłon. Każda przez dwa tygodnie koncentrować się będzie na jednym ze zbliżających się akurat wydarzeń; pierwsza od początku marca zapowiadała na 188 nośnikach zewnętrznych w kilkunastu miastach Polski rozpoczynający się w niedzielę XII Ogólnopolski Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje.

Kolejne odsłony informować będą - łącznie na ok. 1,8 tys. nośnikach - m.in. o V Śląskim Festiwalu Jazzowym, IX Międzynarodowym Festiwalu Lalek "Katowice-Dzieciom", XII Międzynarodowym Letnim Ogrodzie Teatralnym, V Festiwalu Nowa Muzyka, XXX Festiwalu Rawa Blues, Międzynarodowym Konkursie Wiedzy o Chopinie, czy IV Katowickim Karnawale Komedii.

Naczelniczka wydziału kultury katowickiego magistratu Elżbieta Sytniewska wyjaśniała, że wśród 12 wybranych do promowania imprez znalazły się nie tylko wielkie wydarzenia organizowane wyłącznie przez miasto. Są też m.in. wydarzenia niszowe lub organizowane po raz pierwszy, np. XX Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy "REGIOfun".

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Outdoorowa część kampanii przedstawia na ujednoliconym wzorniczo schemacie - pod sloganem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" - nazwy promowanych katowickich imprez, odsyłając po dalsze informacje na przygotowaną również w ramach przedsięwzięcia witrynę internetową imprezy.katowce.eu.

REKLAMA

Ta rozbudowana strona ma stać się - zgodnie z zamierzeniem władz miasta - kompletnym informatorem kulturalnym zachęcającym do odwiedzenia Katowic przy okazji organizowanych tam imprez kulturalnych. Prócz głośnych wydarzeń trafiać tam mają m.in. bieżące repertuary kin i teatrów.

Poza opisem imprezy, jej kalendarium, zdjęciami, filmikami opisami czy recenzjami z poprzednich edycji, dostępna już w internecie witryna zawiera praktyczne informacje m.in. o lokalizacji wydarzenia - z opisem miejsca i jego umiejscowieniem na mapie.

Strona została też wzbogacona o szereg funkcji znanych z portali społecznościowych. Założenie na niej konta użytkownika umożliwi m.in. komentowanie imprez, dyskusję na ich temat, zadeklarowanie swego udziału, a po ich zakończeniu - w dziale afterparty - zamieszczenie zdjęć czy recenzji.

Katowiccy urzędnicy deklarują, że na witrynie imprezy.katowice.eu zapowiadane będą też imprezy spoza wybranej przez nich dwunastki, np. przeniesiony do tego miasta z Mysłowic już po rozpoczęciu prac nad kampanią Off Festiwal. Łącznie ma być to co najmniej kilka wydarzeń miesięcznie.

Przekaz nośników outdoorowych rozmieszczonych w wybranych miastach wojewódzkich i największych miastach aglomeracji katowickiej oraz witryny internetowej uzupełnią bannery i czterokrotne rozesłanie wiadomości do użytkowników poczty elektronicznej na znanych portalach internetowych, a także klasyczne materiały promocyjne - foldery i ulotki.

Przygotowująca warstwę graficzną kampanii katowicka agencja Media Partner wykorzystała elementy dotychczasowych projektów promocyjnych Katowic, m.in. przedstawiające Spodek logo miasta, a także kolorystykę i elementy graficzne przygotowane w związku z projektem ESK 2016, m.in. utworzony z 36 pikseli znak serca w kolorowe linie.

Miasto na przygotowanie kampanii pozyskało 50-procentowe dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego - z puli środków na promocję kultury. Cały projekt kosztuje 1,1 mln zł. Hasłem "Miasto wielkich wydarzeń" Katowice posługują się od 2007 r. 

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Badania cholesterolu w bilansie sześciolatka. Od kiedy?

Od 5 maja do programu badań bilansu zdrowia sześciolatka wchodzi lipidogram. Rzeczniczka praw dziecka Monika Horna-Cieślak uważa to za ogromny sukces, bo zwiększy się świadomość, że choroby serca mogą dotykać także młodych.

Jak i kiedy rezerwować wakacje, żeby było najtaniej?

Jak Polacy planują wakacje? Na ostatnią chwilę czy z wyprzedzeniem? Jak najtaniej zarezerwować hotel? Czy Polacy chętnie spędzają wakacje w kraju?

Kalendarz szczepień dorosłych [TABELA]

Kalendarz szczepień dorosłych. Kiedy i na co warto się zaszczepić? Które szczepionki są szczególnie zalecane dla seniorów? Ile dawek poszczególnych szczepionek? Polskie Towarzyszko Medycyny rodzinnej we współpracy z Fundacją MY PACJENCI opracowało kalendarz szczepień dla dorosłych.

Branża pirotechniczna chce wzmocnić potencjał obronny kraju

W odpowiedzi na zapowiadane przez rząd plany dotyczące szeroko zakrojonych szkoleń wojskowych, przedstawiciele branży pirotechnicznej, w liście wysłanym do ministrów obrony oraz spraw wewnętrznych i administracji, podkreślają swoje unikalne kompetencje i zasoby. Chodzi o wzmocnienie bezpieczeństwa państwa oraz efektywną współpracę ze strukturami obronnymi.

REKLAMA

Od 1 stycznia 2026 r. nowy obowiązek jednostek sektora finansów publicznych. Chodzi o zmiany w zakresie rejestru umów

Od 1 stycznia 2026 r. nowy obowiązek jednostek sektora finansów publicznych. Chodzi m.in. o zmiany w zakresie rejestru umów. Projekt nowelizacji trafił do opiniowania. Projektodawcą jest Ministerstwo Finansów.

8400 zł brutto dla pracowników pomocy społecznej? 3-miesięczny urlop? Związkowcy przedstawili propozycje

Ile zarabia pracownik pomocy społecznej? A ile powinien zarabiać? Związkowa Alternatywa domaga się radykalnej poprawy warunków pracy i wynagrodzeń zatrudnionych w tym sektorze. Związek oczekuje skokowego wzrostu płac, dotrzymania przez rząd złożonych wcześniej obietnic, a także zapewnienia urlopu regeneracyjnego i warunków do rozwoju zawodowego dla wszystkich zatrudnionych w sektorze pomocy społecznej.

Gminy mają problemy finansowe, bo słabo ściągają zaległe czynsze, podatki, kary i tym podobne zobowiązania

Podatki, czynsze za mieszkania komunalne, wodę, wywóz śmieci, alimenty i mandaty – takich opłat nie regulują konsumenci oraz firmy wobec gmin. Nazbierało się tego już ponad 17,5 miliarda złotych. Jednocześnie gminy narzekają na brak pieniędzy na remonty, budowę mieszkań i inne ważne przedsięwzięcia.

36 lat w oczekiwaniu na diagnozę. Pacjenci z chorobami rzadkimi wciąż czekają na zmiany

W Polsce ponad 3 miliony osób zmaga się z chorobami rzadkimi, a system opieki zdrowotnej wciąż nie jest odpowiednio przystosowany do ich potrzeb. Czas oczekiwania na diagnozę często rozciąga się na lata, co prowadzi do pogorszenia zdrowia pacjentów i stanowi ogromne obciążenie dla ich rodzin. Oto historie pacjentów, którzy latami czekali na diagnozę.

REKLAMA

4666 zł dla każdego sołtysa? Wybory organizowane przez PKW?

Czy sołtysi otrzymają wynagrodzenia na poziomie ustawowej płacy minimalnej? Czy wybory na sołtysa będą organizowane przez Państwową Komisję Wyborczą, a kandydaci organizować będą kampanie w swoich wsiach? Profesjonalizacje działań najmniejszych jednostek administracyjnych zaproponował jeden z kandydatów na Prezydenta PR.

Status ochrony wilka. Komisja Europejska proponuje zmiany

7 marca 2025 r. weszły w życie zmiany dotyczące załączników do konwencji berneńskiej. Chodzi o zmianę statusu ochrony wilka. Komisja UE proponuje dostosowanie statusu ochrony wilka w prawodawstwie UE do konwencji berneńskiej.

REKLAMA