REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

12 odsłon miejskiej promocji

REKLAMA

Ogólnopolska kampania reklamowo-informacyjna, przedstawiająca dwanaście wybranych przez władze Katowic wydarzeń kulturalnych, ma przez najbliższy rok promować markę tego miasta i zmieniać jego poprzemysłowy wizerunek.

O inauguracji z początkiem marca kampanii pod hasłem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" poinformowali podczas czwartkowej konferencji prasowej katowiccy samorządowcy. Choć miasto ubiega się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016, kampania jest formalnie osobnym przedsięwzięciem, współfinansowanym ze środków unijnych.

REKLAMA

REKLAMA

"Do tej pory każde wydarzenie kulturalne promowało się samo. Ten projekt kompleksowo pokazuje na przestrzeni roku, jakie duże wydarzenia będą w Katowicach i jaką akcją promocyjną będą objęte" - mówiła wiceprezydent Katowic Krystyna Siejna.

Kampanię podzielono na 12 odsłon. Każda przez dwa tygodnie koncentrować się będzie na jednym ze zbliżających się akurat wydarzeń; pierwsza od początku marca zapowiadała na 188 nośnikach zewnętrznych w kilkunastu miastach Polski rozpoczynający się w niedzielę XII Ogólnopolski Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje.

Kolejne odsłony informować będą - łącznie na ok. 1,8 tys. nośnikach - m.in. o V Śląskim Festiwalu Jazzowym, IX Międzynarodowym Festiwalu Lalek "Katowice-Dzieciom", XII Międzynarodowym Letnim Ogrodzie Teatralnym, V Festiwalu Nowa Muzyka, XXX Festiwalu Rawa Blues, Międzynarodowym Konkursie Wiedzy o Chopinie, czy IV Katowickim Karnawale Komedii.

REKLAMA

Naczelniczka wydziału kultury katowickiego magistratu Elżbieta Sytniewska wyjaśniała, że wśród 12 wybranych do promowania imprez znalazły się nie tylko wielkie wydarzenia organizowane wyłącznie przez miasto. Są też m.in. wydarzenia niszowe lub organizowane po raz pierwszy, np. XX Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych czy Międzynarodowy Festiwal Filmowy "REGIOfun".

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Outdoorowa część kampanii przedstawia na ujednoliconym wzorniczo schemacie - pod sloganem "Katowice. Miasto wielkich wydarzeń" - nazwy promowanych katowickich imprez, odsyłając po dalsze informacje na przygotowaną również w ramach przedsięwzięcia witrynę internetową imprezy.katowce.eu.

Ta rozbudowana strona ma stać się - zgodnie z zamierzeniem władz miasta - kompletnym informatorem kulturalnym zachęcającym do odwiedzenia Katowic przy okazji organizowanych tam imprez kulturalnych. Prócz głośnych wydarzeń trafiać tam mają m.in. bieżące repertuary kin i teatrów.

Poza opisem imprezy, jej kalendarium, zdjęciami, filmikami opisami czy recenzjami z poprzednich edycji, dostępna już w internecie witryna zawiera praktyczne informacje m.in. o lokalizacji wydarzenia - z opisem miejsca i jego umiejscowieniem na mapie.

Strona została też wzbogacona o szereg funkcji znanych z portali społecznościowych. Założenie na niej konta użytkownika umożliwi m.in. komentowanie imprez, dyskusję na ich temat, zadeklarowanie swego udziału, a po ich zakończeniu - w dziale afterparty - zamieszczenie zdjęć czy recenzji.

Katowiccy urzędnicy deklarują, że na witrynie imprezy.katowice.eu zapowiadane będą też imprezy spoza wybranej przez nich dwunastki, np. przeniesiony do tego miasta z Mysłowic już po rozpoczęciu prac nad kampanią Off Festiwal. Łącznie ma być to co najmniej kilka wydarzeń miesięcznie.

Przekaz nośników outdoorowych rozmieszczonych w wybranych miastach wojewódzkich i największych miastach aglomeracji katowickiej oraz witryny internetowej uzupełnią bannery i czterokrotne rozesłanie wiadomości do użytkowników poczty elektronicznej na znanych portalach internetowych, a także klasyczne materiały promocyjne - foldery i ulotki.

Przygotowująca warstwę graficzną kampanii katowicka agencja Media Partner wykorzystała elementy dotychczasowych projektów promocyjnych Katowic, m.in. przedstawiające Spodek logo miasta, a także kolorystykę i elementy graficzne przygotowane w związku z projektem ESK 2016, m.in. utworzony z 36 pikseli znak serca w kolorowe linie.

Miasto na przygotowanie kampanii pozyskało 50-procentowe dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. Śląskiego - z puli środków na promocję kultury. Cały projekt kosztuje 1,1 mln zł. Hasłem "Miasto wielkich wydarzeń" Katowice posługują się od 2007 r. 

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Chcą zakazu wydawania prasy przez samorządy: "to tuba propagandowa lokalnych włodarzy". Dlaczego wykreślono przepisy z projektu nowej ustawy medialnej?

Organizacje skupiające wydawców prasy i innych mediów lokalnych wydały wspólne oświadczenie w sprawie projektu ustawy o zmianie ustawy o radiofonii i telewizji oraz niektórych innych ustaw. Skrytykowali wykreślenie z tego projektu przepisów ograniczająych wydawanie prasy przez samorządy. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego odpowiada, że pracuje nad nowym programem wsparcia dla mediów lokalnych.

Świąteczne wydatki gmin pod lupą. Ekspert: RIO sprawdza uzasadnienie, nie estetykę iluminacji

Grudzień to dla samorządów okres wzmożonej organizacji jarmarków, iluminacji, koncertów oraz wydarzeń integracyjnych. Choć takie inicjatywy są w pełni dopuszczalne, gminy muszą pamiętać, że dla organów nadzoru – RIO czy NIK – kluczowe jest nie to, czy dekoracje podobają się mieszkańcom, lecz czy ich finansowanie ma jasną podstawę prawną i zostało właściwie udokumentowane. Mec. Bartłomiej Tkaczyk, specjalista ds. obsługi samorządów i partner w kancelarii LEGALLY.SMART, przypomina najważniejsze zasady bezpiecznego planowania, a także realizowania świątecznych wydatków.

Polska zwolniona z mechanizmu relokacji w UE. Nie musimy przyjmować migrantów [Pakt migracyjny]

Szef MSWiA: państwa członkowskie zgodziły się na zwolnienie Polski z obowiązku przyjmowania migrantów. Nie dotyczy nas mechanizm solidarnościowy w ramach paktu migracyjnego. Polska nie będzie musiała płacić rekompensaty finansowej.

223 przegrane przez ZUS spory z emerytami w sądach powszechnych w sprawach dot. wyroku TK z 4 czerwca 2024 r. SK 140/20, w tym 52 prawomocne

ZUS przegrywa w sądach - 223 przegrane przez ZUS spory z emerytami w sądach powszechnych w sprawach dot. wyroku TK z 4 czerwca 2024 r. SK 140/20, w tym 52 prawomocne. Już wydane wyroki można znaleźć w pierwszej w Polsce wyszukiwarki wyroków.

REKLAMA

Ministerstwo Finansów nie żąda zapłaty za postój w strefie zastrzeżonej. Taki mail to fake i próba oszustwa!

Ministerstwo Finansów ostrzega przed próbami oszustów w wiadomościach rzekomo pochodzących z MF. Oszuści podszywają się pod Ministerstwo Finansów żądając zapłaty za postój w strefie zastrzeżonej. Ministerstwo Finansów nie jest nadawcą wiadomości tego typu. Może to być próba wyłudzenia danych lub środków finansowych. Trzeba patrzeć na adres nadawcy e-maila. Jeśli nie kończy się na „gov.pl”, a wiadomość dotyczy spraw urzędowych, konieczna jest większa czujność.

Olejomat - o co tu chodzi? Już działa 100 olejomatów w Polsce i pierwszy w Warszawie

O co chodzi z olejomatami? W Polsce jest już 100 olejomatów. Właśnie stanął pierwszy w Warszawie przy Centrum Handlowym Wola Park. Jak obsługiwać punkty zbiórki UCO? Gromadzone punkty można wymieniać na nagrody. Jakie?

Wielkopolskie: Samorząd województwa stawia na kolej i na razie nie chce inwestować w komunikację autobusową (połączenia regionalne i linie dowożące do stacji kolejowych)

Wielkopolski samorząd na razie nie zamierza angażować się w przewozy autobusowe czy rewitalizację linii kolejowych innych, niż te uwzględnione w programie Kolej Plus - przyznał PAP wicemarszałek woj. wielkopolskiego Wojciech Jankowiak. „Są pewne granice wysiłku finansowego województwa” - zaznaczył.

Stopy procentowe NBP spadły w grudniu 2025 r. o 0,25 pkt proc. Ekonomiści prognozują co nas czeka w 2026 roku

Na posiedzeniu w dniach 2-3 grudnia 2025 r. Rada Polityki Pieniężnej postanowiła obniżyć wszystkie stopy procentowe NBP o 0,25 punktu procentowego. Stopa referencyjna wynosić będzie od 4 grudnia 2025 r. 4,00 proc. w skali rocznej - poinformował w komunikacie Narodowy Bank Polski. Taka decyzja RPP nie była zaskoczeniem dla większości analityków finansowych i ekonomistów.

REKLAMA

Brakuje 800 tys. zł na start Domu dla Młodych Mam w wieku 18 i 19 lat będących w ciąży lub z małymi dziećmi

Dom dla Młodych Mam w wieku 18 i 19 lat będących w ciąży lub z małymi dziećmi nie może wystartować. Brakuje 800 tys. zł na roczne utrzymanie miejsca. Tymczasem budynek jest gotowy do zamieszkania przez pierwsze osoby.

Inne zasady dla rolników w piątki i w soboty, a inne w pozostałe dni tygodnia. Kiedy i dlaczego mogą skorzystać ze zwolnienia podatkowego?

Produkty prosto od rolnika – czy to tylko hasło reklamowe, czy rzeczywista potrzeba? Jak wskazują doświadczenia ostatnich lat, raczej to drugie. Od czasu gdy gminy zostały obciążone obowiązkiem ułatwiania rolnikom prowadzenia handlu, taką potrzebę można łatwiej zrealizować.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA