REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Innowacje w marketingu ponownie w Rzeszowie

REKLAMA

W dniach 15-16 listopada br. w hotelu Hilton Garden Inn w Millenium Hall w Rzeszowie odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku wydarzenie, którego tematem przewodnim będą trendy oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji, potrwa dwa dni. Mocna strona Kongresu to warsztaty, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość nabycia praktycznych umiejętności i wymiany wzajemnych doświadczeń.

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty – takim rezultatem zakończył się ubiegłoroczny Kongres Marketingu i Innowacji. To właśnie te efekty przyczyniły się do podjęcia decyzji o kontynuacji przedsięwzięcia oraz rozbudowania jego formuły w bieżącym roku.

REKLAMA

Nowa formuła wydarzenia

REKLAMA

Jesienią, Rzeszów ponownie stanie się miejscem debaty o nowych narzędziach i trendach związanych z ich wykorzystaniem w marketingu miejsc. Wówczas to w nowej i bogatszej formule odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych.

Odpowiednia promocja i właściwie dobrane działania marketingowe związane z przestrzenią samorządową, są jednymi z najważniejszych czynników sukcesu poszczególnych regionów. Tym właśnie założeniom wychodzi naprzeciw „II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach”. Wydarzenie, zgromadzi po stronie prelegentów najlepszych ekspertów marketingu miejsc, którzy w cyklu wykładów przedstawią obowiązujące trendy i nowoczesne narzędzia, a podczas warsztatów pokażą jak je wykorzystać w praktyce. Ich wystąpienia poświęcone będą nowym kanałom komunikacji i metodom budowania relacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym – podkreśla dr Mirosław Karapyta, Marszałek Województwa Podkarpackiego.

Jak zauważa Prezydent Miasta Rzeszowa, Tadeusz Ferenc: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę i poznać opinie profesjonalistów na temat efektywnych sposobów kreowania tożsamości oraz realizacji skutecznej promocji jednostek samorządowych. Współcześnie, niemal każda firma, urząd czy instytucja powinny poprzez działania komunikacyjne budować pożądany obraz w oczach opinii publicznej, który może przekładać się na rozwój tych podmiotów. Zainteresowanie i pozytywne opinie uczestników Kongresu w 2011 roku zachęciły organizatorów i partnerów do podjęcia decyzji o organizacji drugiej edycji. Ponadto, to właśnie ich sugestie były podstawą rozbudowania formuły wydarzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Praktyka czyni mistrza

REKLAMA

Nowością Kongresu Innowacyjnego Marketingu są zaplanowane warsztaty. Dlatego też drugiego dnia wydarzenia skoncentrujemy się na praktycznych aspektach wykorzystania nowych narzędzi w komunikacji. Uczestnicy będą mieli okazję zweryfikowania wiedzy pozyskanej w trakcie cyklu wykładów, odbywających się pierwszego dnia, wymiany poglądów i dotychczasowych doświadczeń, a także dyskutowania o konkretnych problemach z zakresu marketingu z jakimi spotykają się w codziennej pracy.

Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka podsumowuje: Podczas tegorocznego spotkania będziemy mówili między innymi o szczególnej roli technologii informatycznych w budowaniu pozytywnego i silnego wizerunku oraz skutecznej promocji samorządów. Chcemy również podjąć dyskusję związaną z problemami nieodłącznie towarzyszącym tym procesom, a także wspólnie, podczas wykładów i warsztatów praktycznych, spróbować znaleźć na nie konstruktywne rozwiązania.

Nie jest tajemnicą, że za każdym razem, za sukcesem wizerunkowym danego miejsca, czy też marki regionalnej stoi sztab ekspertów opracowujących szczegółowe kampanie wizerunkowe i promocyjne. Dlatego też, to właśnie ich wiedza, oryginalne pomysły oraz znajomość realiów są podstawową siłą akcji marketingowych. Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli możliwość poznania nie tylko najnowszych trendów z zakresu promocji miast i regionów, ale również wymiany doświadczeń w temacie podejścia strategicznego w marketingu miejsc. Zapraszamy do włączenia się w tą merytoryczną debatę – zachęca Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Kongres z nową nazwą

Idea naszego spotkania ma na celu dyskusję na tematy związane z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Obejmuje także analizę zmian, jakie zachodzą w komunikacji. Dlatego właśnie w tym roku postanowiliśmy nieznacznie zmienić nazwę wydarzenia. Jest to podyktowane również chęcią precyzyjnego oddania istoty naszych spotkań, a zatem wyeksponowania tego, że Kongres koncentruje się merytorycznie na tematyce innowacji w marketingu, a nie innowacjach sensu stricto – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o..

Podobnie jak w roku ubiegłym, organizatorami wydarzenia są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz firma Exacto Sp. z o.o.. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 października br.. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.podkarpackie.org.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., e-mail: dariusz@tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl, tel.: 601 14 58 25

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ostrzeżenie dla Polaków podróżujących do Iranu. MSZ wydało ważny komunikat

Ze względu na rosnące napięcia między Iranem a Izraelem oraz ryzyko działań zbrojnych, Ministerstwo Spraw Zagranicznych zdecydowanie odradza podróże do Iranu. Polscy obywatele, którzy aktualnie przebywają w Iranie, powinni jak najszybciej opuścić ten kraj.

Ponad 27 mln zł dofinansowania na zajęcia sportowe dla osób z niepełnosprawnościami. Nabór wniosków rozstrzygnięty

Minister Sportu i Turystyki rozstrzygnął nabór wniosków na realizację Programu Upowszechniania Sportu Osób Niepełnosprawnych w 2024 r. Dofinansowanie z Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej wynosi 27 026 000 zł.

Nowa Strategia Cyberbezpieczeństwa Polski na lata 2024-2029. "Wkrótce zostaną zaprezentowane szczegóły"

Wiceminister cyfryzacji, Paweł Olszewski, zapowiedział w piątek, że szczegóły nowej Strategii Cyberbezpieczeństwa RP na lata 2024-2029 zostaną wkrótce zaprezentowane.

Zakaz reklamy fast foodów na bilboardach. Powód: plaga otyłości. Kiedy w Polsce takie przepisy? Czego nie można reklamować już teraz?

Otyłość to problem coraz większej liczby nastolatków. Głównie z tego powodu lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii pro-zdrowotnej. 

REKLAMA

Wystarczy 3 godziny dziennie i dolegliwości masz jak w banku. Może to dotyczyć nawet co drugiego Polaka

Najnowsze badania potwierdzają starą prawdę, że granie na komputerze nie służy zdrowiu. Dlaczego jednak profesjonalni gracze, którzy poświęcają na grę bardzo dużo czasu, nie cierpią bardziej niż amatorzy?

RPO: Nauczyciele mianowani są gorzej traktowani co do ochrony przedemerytalnej. MEN rozważy zmianę przepisów

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do ministra edukacji o rozważenie zmiany przepisów Karty Nauczyciela. Chodzi o zrównanie uprawnień nauczycieli mianowanych z uprawnieniami nauczycieli zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, związanych z ochroną przedemerytalną i prawem do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia nauczyciela do pracy przez sąd pracy i podjęcia przez niego zatrudnienia. Barbara Nowacka, minister edukacji zapowiedziała powołanie Zespołu, który będzie analizował zgłaszane postulaty odnośnie sytuacji prawnej nauczycieli – także w zakresie ochrony przedemerytalnej i prawa do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia do pracy przez sąd pracy.

Ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną i nie zmniejszy się liczba miejsc w przedszkolach. Trzeba też zerwać łatkę miasta maczet.

Trzeba szukać oszczędności, ale ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną. Nie zmniejszy się też liczba miejsc w przedszkolach. Łukasz Gibała twierdzi też, że ma pomysł na Kraków bez partyjniactwa i opowiedział o tym w programie Gość INFOR.PL

60 złotych brutto za godzinę dodatkowych zajęć dla nauczycieli. Będzie można wykorzystać 100 dodatkowych godzin

W programie „Aktywna Szkoła” właśnie wprowadzono istotne zmiany. Osoby prowadzące zajęcia dostaną wyższe wynagrodzenie. Poszerzy się też katalog osób prowadzących zajęcia.

REKLAMA

Prezes NFOŚiGW dla "DGP": perspektywa ewentualnego wycofania dotacji dla pieców gazowych wywołuje niezadowolenie i niepewność

Decyzja o dalszym dofinansowaniu pieców gazowych w ramach programu Czyste Powietrze będzie musiała zostać podjęta w tym roku – powiedziała "Dziennikowi Gazecie Prawnej" prezes NFOŚiGW Dorota Zawadzka-Stępniak.

Ile depresja Polaków kosztuje gospodarkę?

66,6% - aż tle dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów kojarzonych z depresją. Najczęściej to uczucie zmęczenia i obniżenie nastroju. To poprawa względem ubiegłego roku, ale wciąż bardzo duża liczba. Tak wynika z danych najnowszego raportu. Autorzy badania szacują, że gospodarka traci na tym około 3 mld zł rocznie. 

REKLAMA