REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Innowacje w marketingu ponownie w Rzeszowie

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

W dniach 15-16 listopada br. w hotelu Hilton Garden Inn w Millenium Hall w Rzeszowie odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W tym roku wydarzenie, którego tematem przewodnim będą trendy oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii w komunikacji, potrwa dwa dni. Mocna strona Kongresu to warsztaty, podczas których uczestnicy będą mieli możliwość nabycia praktycznych umiejętności i wymiany wzajemnych doświadczeń.

Ponad 140 uczestników, kilkudziesięciu prelegentów, bogate merytorycznie wystąpienia i debaty – takim rezultatem zakończył się ubiegłoroczny Kongres Marketingu i Innowacji. To właśnie te efekty przyczyniły się do podjęcia decyzji o kontynuacji przedsięwzięcia oraz rozbudowania jego formuły w bieżącym roku.

REKLAMA

REKLAMA

Nowa formuła wydarzenia

Jesienią, Rzeszów ponownie stanie się miejscem debaty o nowych narzędziach i trendach związanych z ich wykorzystaniem w marketingu miejsc. Wówczas to w nowej i bogatszej formule odbędzie się II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie kierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych, zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych.

Odpowiednia promocja i właściwie dobrane działania marketingowe związane z przestrzenią samorządową, są jednymi z najważniejszych czynników sukcesu poszczególnych regionów. Tym właśnie założeniom wychodzi naprzeciw „II Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach”. Wydarzenie, zgromadzi po stronie prelegentów najlepszych ekspertów marketingu miejsc, którzy w cyklu wykładów przedstawią obowiązujące trendy i nowoczesne narzędzia, a podczas warsztatów pokażą jak je wykorzystać w praktyce. Ich wystąpienia poświęcone będą nowym kanałom komunikacji i metodom budowania relacji jednostek samorządu terytorialnego z otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym – podkreśla dr Mirosław Karapyta, Marszałek Województwa Podkarpackiego.

REKLAMA

Jak zauważa Prezydent Miasta Rzeszowa, Tadeusz Ferenc: Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach to niepowtarzalna okazja, aby zdobyć wiedzę i poznać opinie profesjonalistów na temat efektywnych sposobów kreowania tożsamości oraz realizacji skutecznej promocji jednostek samorządowych. Współcześnie, niemal każda firma, urząd czy instytucja powinny poprzez działania komunikacyjne budować pożądany obraz w oczach opinii publicznej, który może przekładać się na rozwój tych podmiotów. Zainteresowanie i pozytywne opinie uczestników Kongresu w 2011 roku zachęciły organizatorów i partnerów do podjęcia decyzji o organizacji drugiej edycji. Ponadto, to właśnie ich sugestie były podstawą rozbudowania formuły wydarzenia.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Praktyka czyni mistrza

Nowością Kongresu Innowacyjnego Marketingu są zaplanowane warsztaty. Dlatego też drugiego dnia wydarzenia skoncentrujemy się na praktycznych aspektach wykorzystania nowych narzędzi w komunikacji. Uczestnicy będą mieli okazję zweryfikowania wiedzy pozyskanej w trakcie cyklu wykładów, odbywających się pierwszego dnia, wymiany poglądów i dotychczasowych doświadczeń, a także dyskutowania o konkretnych problemach z zakresu marketingu z jakimi spotykają się w codziennej pracy.

Wojciech Materna, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Informatyka Podkarpacka podsumowuje: Podczas tegorocznego spotkania będziemy mówili między innymi o szczególnej roli technologii informatycznych w budowaniu pozytywnego i silnego wizerunku oraz skutecznej promocji samorządów. Chcemy również podjąć dyskusję związaną z problemami nieodłącznie towarzyszącym tym procesom, a także wspólnie, podczas wykładów i warsztatów praktycznych, spróbować znaleźć na nie konstruktywne rozwiązania.

Nie jest tajemnicą, że za każdym razem, za sukcesem wizerunkowym danego miejsca, czy też marki regionalnej stoi sztab ekspertów opracowujących szczegółowe kampanie wizerunkowe i promocyjne. Dlatego też, to właśnie ich wiedza, oryginalne pomysły oraz znajomość realiów są podstawową siłą akcji marketingowych. Podczas tegorocznego Kongresu uczestnicy będą mieli możliwość poznania nie tylko najnowszych trendów z zakresu promocji miast i regionów, ale również wymiany doświadczeń w temacie podejścia strategicznego w marketingu miejsc. Zapraszamy do włączenia się w tą merytoryczną debatę – zachęca Jarosław Reczek, Dyrektor Departamentu Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.

Kongres z nową nazwą

Idea naszego spotkania ma na celu dyskusję na tematy związane z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi. Obejmuje także analizę zmian, jakie zachodzą w komunikacji. Dlatego właśnie w tym roku postanowiliśmy nieznacznie zmienić nazwę wydarzenia. Jest to podyktowane również chęcią precyzyjnego oddania istoty naszych spotkań, a zatem wyeksponowania tego, że Kongres koncentruje się merytorycznie na tematyce innowacji w marketingu, a nie innowacjach sensu stricto – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, pracownik Uniwersytetu Wrocławskiego, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o..

Podobnie jak w roku ubiegłym, organizatorami wydarzenia są Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka oraz firma Exacto Sp. z o.o.. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 października br.. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.podkarpackie.org.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

dr Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o., e-mail: dariusz@tworzydlo.pl, tel.: 602 44 55 96
Jarosław Reczek, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, e-mail: j.reczek@podkarpackie.pl, tel.: 601 14 58 25

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
SOR: Byłem sam w szpitalu. Na ekranie oczekiwanie na lekarza 3 godziny i 5 minut

Internauta opisał pobyt na SOR w Przemyślu. W poczekalni nie było nikogo. Pomimo to wyznaczono mu 3 h (i 5 minut) oczekiwania. W rozmowie o tym zdarzeniu inni internauci żartowali, aby autor historii okazał zrozumienie dla lekarzy pracujących na 4 etatach i nie mogących oderwać się dla niego od szczytnych obowiązków. Złośliwi pisali z sarkazmem: 1) "Nie wstyd Ci, myślisz, że dla Ciebie pielęgniarka zbudzi lekarza" 2. "w takim razie gdzie informacja że "pacjenci w stanie nie zagrażającym życiu nie będą przyjmowani w trakcie snu lekarza?" 3) "chłopie naprawdę myślisz że pielęgniarka przyjdzie i powie "lekarz śpi musi Pan czekać". Przecież to otwarta droga do złożenia skargi do rzecznika praw pacjenta".

Podwyżka zasiłku pielęgnacyjnego, ale tylko dla osób bez dodatku pielęgnacyjnego [Petycje]

Co więcej podwyżka nie dla każdej osoby 75+, ale takiej, która nie ma prawa do emerytury i renty. To niszowe sytuacje. Zazwyczaj osoba w wieku 75+ ma emeryturę albo rentę. Otrzymuje wtedy dodatek pielęgnacyjny. Ale są osoby, które w wieku 75 lat nie mają prawa do emerytury i renty. Bardzo rzadko, ale są takie osoby. I dla nich jest adresowany pomysł, aby ich zasiłek pielęgnacyjny był podniesiony do dodatku pielęgnacyjnego.

Rok 2026 jednym z najtrudniejszych budżetowo od dekady. Samorządy muszą wybierać i uważać na naruszenie dyscypliny finansów publicznych

Rok 2026 może być jednym z najtrudniejszych budżetowo od dekady. Samorządy czekają bardzo trudne wybory. Nawet działania podjęte w dobrej wierze mogą zostać uznane za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Jak JST mogą się zabezpieczyć?

Pomarańczowe worki na nową frakcję. Gdzie się pojawiają i co do nich wrzucać?

Niektóre gminy decydują się na wprowadzenie pomarańczowych worków na określone odpady. Czy pojawią się one wszędzie? Co powinno się w nich znaleźć? Rozwiewamy wątpliwości.

REKLAMA

Tu rodzi się ekologiczna świadomość. "W Punkcie zwrotnym nie straszymy dzieci kryzysem klimatycznym" [WYWIAD]

O innowacyjnym centrum ekologii Punkt Zwrotnym, o tym, jak nauka dbania o środowisko może być zabawą i dlaczego edukacja ekologiczna najmłodszych jest kluczowa rozmawiamy z Małgorzatą Żmijską, Prezeską Fundacji Mamy Projekt.

WZON. Niewidoma ma sprawne ręce i 61 punkty. Przez ręce zero świadczeń. O co chodzi? Przecież sama otwiera drzwi

List czytelniczki - otrzymała tylko 61 punkty dla osoby niepełnosprawnej ze znacznym stopniem niepełnosprawności i stałym orzeczeniem (niewidoma). Efekt? Bez świadczeń pielęgnacyjnego i wspierającego.

Luka w budżecie NFZ w 2025 r. wynosi 14 mld zł, wpływy ze składki zdrowotnej niższe o 3,5 mld. Luka w 2026 r. może sięgnąć 23 mld zł

NFZ odnotował niższe niż zakładano wpływy ze składki zdrowotnej – o 3,5 mld zł mniej w pierwszych ośmiu miesiącach 2025 roku. Eksperci alarmują, że problemy finansowe mogą zagrozić realizacji świadczeń medycznych w niektórych regionach, a w 2026 roku luka w budżecie Funduszu może wzrosnąć do 23 mld zł.

Jak polski model sztucznej inteligencji może wspierać samorządy?

Ministerstwo Cyfryzacji, wspólnie z partnerami z sektora nauki i technologii, opracowało PLLuM (Polish Large Language universal Model). To pierwszy zrealizowany na rządowe zlecenie duży, otwarty model językowy dopasowany do realiów języka polskiego. Jak jednostki samorządu terytorialnego (JST) mogą skorzystać z możliwości oferowanych przez ten model?

REKLAMA

Kiedy gmina ma obowiązek pomóc w dotarciu dzieci do szkół i przedszkoli?

Obowiązki gmin związane z pomocą w dotarciu dzieci do szkoły podstawowej wciąż budzą wątpliwości. W praktyce rozstrzygają je dopiero sądy. Artykuł prezentuje m.in. nowe orzeczenia dotyczące wywiązywania się przez gminę z tego obowiązku, gdy dziecko dojeżdża do szkoły podstawowej, która nie jest jego szkołą obwodową.

Podatek od małpek dla gmin. Pieniądze zapłatą za interwencje związane z przemocą domową wobec dziecka

Samorządy będą mogły przeznaczać wpływy z tzw. podatku od małpek na wezwanie personelu medycznego podczas interwencji związanej z przemocą domową wobec dziecka - zakłada projekt nowelizacji ustawy Ministerstwa Zdrowia przekazany do konsultacji publicznych.

REKLAMA