REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

"Systemy do zarządzania kryzysowego" - konferencja w Warszawie

Subskrybuj nas na Youtube
Multitrain
Multitrain
Media

REKLAMA

REKLAMA

Co jest podstawą sukcesu w komunikacji kryzysowej? Jak wiele możliwości dają nam systemy informatyczne? Co jest piętą achillesową w zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych? Na te jak i na inne pytania odowiemy na konferencji: Systemy do zarządzania kryzysowego, która odbędzie się 22 maja w Warszawie.

>>>STRONA GŁÓWNA<<<

REKLAMA

REKLAMA

>>>REJESTRACJA<<<

W programie konferenji m.in:

• Wnioski i spostrzeżenia po roku działania systemu powiadamiania ratunkowego
Tomasz Koszela - Zastępca Kierownika Zespołu Zarządzania Kryzysowego - Centrum Ratownictwa Gliwice
• Przygotowania struktur kierowania do działania w sytuacjach kryzysowych
na szczeblu lokalnym Robert Dynak - Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i PCZK - Starostwo Powiatowe w Pułtusku
• Systemy do zarządzania kryzysowego na Lotnisku Chopina w Warszawie
Jerzy Choromański - Specjalista ds. bezpieczeństwa - Zespół Zarządzania Kryzysowego - Lotnisko Chopina w Warszawie
• Mechanizmy ochrony cyberprzestrzeni w sytuacji kryzysowej
Krzysztof Liedel - Zastępca Dyrektora w Departamencie Prawa i Bezpieczeństwa Pozamilitarnego - Biuro Bezpieczeństwa Narodowego
• Wykorzystanie narzędzi informatycznych do projektowanego systemu ratowniczego jako element wsparcia zarządzania kryzysowego
• Paweł Kępka - Kierownik Katedry - Wydział inżynierii bezpieczeństwa cywilnego - Szkoła Główna Służby Pożarniczej
• Europejskie rozwiązania dla zarządzania kryzysowego – Pionex 2014
Piotr Kaczmarek - Specjalista ds. sprzedaży - Astri Polska Sp. Z o.o.
• Zintegrowany system łączności dyspozytorskiej dla zarządzania i monitorowania działaniami w sytuacjach kryzysowych
Andrzej Wysocki – Menedżer Segmentu Klientów Kluczowych - Radmor S.A
• Zarządzanie ratownictwem medycznym w zdarzeniach masowych i katastrofach
–nowe wyzwania, nowe możliwości.
Arkadiusz Trzos - Kierownik Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej - Katedry Anestezjologii i Intensywnej Terapii - Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum

REKLAMA

Po konferencji przewidziany jest panel dyskusyjny, w którym przedmiotem dyskusji będzie:
• Odpowiedzialności Prezydenta/Starosty za bezpieczeństwo publiczne a wpływ na system powiadamiania ratunkowego.
• Spojrzenie na funkcjonowanie obsługi numeru 112 od strony obywatela
• Zintegrowane stanowisko dyspozytorskie na poziomie powiatowym - współpraca służb podczas realizowania działań ratowniczych

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

• Kadrę Zarządzającą: jednostek samorządów terytorialnych, instytucji administracyjnych, centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego,
• funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej, Państwowej Straży Pożarnej,
• koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR, TOPR, GOPR,
• specjalistów do zarządzania kryzysowego.

Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny.

Kontakt:
Justyna Mejłun
Asystentka ds. organizacji konferencji
tel. +48 725 792 689
justyna.mejlun [at] multitrain.pl

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

REKLAMA

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

REKLAMA

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Rada Ministrów przyjęła zmiany w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

Do końca 2025 r. część środków planowanych na realizację inwestycji budowlanych będzie można przeznaczyć na zakup sprzętu lub wyposażenia – wynika z przyjętych przez rząd zmian w Programie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.

REKLAMA