| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Elektronizacja zamówień publicznych a RODO

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO

Z przyjemnością informujemy, że portal infor.pl objął patronatem konferencję ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH A RODO.

Konferencja poświęcona problemom szkolnictwa wyższego oraz instytutów badawczych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w kontekście wejścia w życie przepisów dotyczących elektronizacji zamówień publicznych oraz RODO

Wystąpienia przewidziane w trakcie konferencji dedykowane są osobom zarządzającym publicznymi uczelniami i instytutami, a także specjalistom od zamówień publicznych
w sektorze naukowym.

Termin: 25 kwietnia 2018 r.

Czas trwania konferencji: 10.00-15.20

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Aula Główna, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Udział: bezpłatny

Agenda:

10:00-10:20

rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości

10:20-11:20

mec. Dariusz Ćwik

Usługi badawczo-rozwojowe - case study

11:20-12:20

Piotr Skociński

Elektronizacja zamówień a RODO – wyzwania stojące przed zamawiającymi na bazie doświadczeń przy wdrożeniu Portalu e-Usług w Instytucie Zarządzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”

12:20-12:40

przerwa kawowa

12:40-13:40

Specyfika uczelni i instytutów uwzględniona w funkcjonalnościach Portalu e-Usług SmartPZP - PREZENTACJA

  • integracja z EZD
  • usługi badawczo-rozwojowe

13:40-14:20

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO – ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE

14:20-15:20

dr Justyna Olszewska-Stompel

Elektroniczna forma komunikacji - aspekty praktyczne

15:20

zakończenie konferencji

Prelegenci:

dr Justyna Olszewska-Stompel

doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, 13 lat doświadczenia na stanowisku naczelnika wydziału zamówień publicznych w jednostce samorządowej (przeszła ponad sto kontroli instytucji zarządzających, RIO, UKS i NIK), 18 letnie doświadczenie w doradztwie, w tym doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i zarządzania dla sektora energetycznego (w latach 2002-2004 była doradcą PEC SA w Dąbrowie Górniczej), śląskich spółek komunalnych, spółek Skarbu Państwa i korporacji międzynarodowych (współpraca z Deloitte Business Consulting). Współautorka trzech książek o zamówieniach publicznych wydanych przez Wolters Kluwer Polska. Autorka artykułów o charakterze ekonomicznym i z zamówień publicznych publikowanych w prasie ogólnopolskiej, w tym w kwartalniku wydawanym przez C-H „Beck” „Prawo zamówień publicznych”, czasopismach: „Doradca. Zamówienia publiczne”
i „Zamawiający. Zamówienia publiczne w praktyce” oraz w wydawnictwach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Szczecińskiego i Warszawskiego.

mec. Dariusz Ćwik

wieloletnie doświadczenie, zdobyte w trakcie przewodniczenia składom orzekającym Zespołów Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, a obecnie arbitra w sądzie arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Szczególne zainteresowania -  kwestie związane
z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych przez podmioty do tego uprawnione. Dostrzeganie wagi tego procesu wynika ze zdobytych doświadczeń jako kierującego zakładem budżetowym odpowiedzialnym za inwestycje centralne w sektorze ochrony zdrowia oraz
z doświadczeń związanych z wielokrotnym reprezentowaniem osób w postępowaniach
o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Piotr Skociński

ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim, wieloletni urzędnik administracji publicznej, dyrektor szeregu departamentów w kilku urzędach. Pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa i Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Później wyspecjalizował się w zarządzaniu informatyką w administracji. Prowadził projekt CEPiK od poziomu szefa zespołu w strukturze projektu do dyrektora projektu. Były dyrektor odpowiedzialny za prowadzenie rejestrów państwowych (CEPiK, PESEL). Przez 5 lat szef informatyki w GDDKiA. Zarządzał projektami i programami projektów. Przewodniczący komitetów sterujących licznych projektów. Współautor strategii informatyzacji GDDKiA. Naczelny Inspektor Bezpieczeństwa Informacji w GDDKiA, Szef Komisji Inwentaryzacyjnej. Przez 15 lat przewodniczący lub członek wielu rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, w tym Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Od 2017 r. p.o. Dyrektora Instytutu Zarzadzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”.

Czytaj także

Narzędzia księgowego

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Michał Sroczyński

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »