reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Sektor publiczny > Wiadomości > Elektronizacja zamówień publicznych a RODO

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO

Z przyjemnością informujemy, że portal infor.pl objął patronatem konferencję ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH A RODO.

Konferencja poświęcona problemom szkolnictwa wyższego oraz instytutów badawczych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w kontekście wejścia w życie przepisów dotyczących elektronizacji zamówień publicznych oraz RODO

Wystąpienia przewidziane w trakcie konferencji dedykowane są osobom zarządzającym publicznymi uczelniami i instytutami, a także specjalistom od zamówień publicznych
w sektorze naukowym.

Termin: 25 kwietnia 2018 r.

Czas trwania konferencji: 10.00-15.20

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Aula Główna, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Udział: bezpłatny

Agenda:

10:00-10:20

rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości

10:20-11:20

mec. Dariusz Ćwik

Usługi badawczo-rozwojowe - case study

11:20-12:20

Piotr Skociński

Elektronizacja zamówień a RODO – wyzwania stojące przed zamawiającymi na bazie doświadczeń przy wdrożeniu Portalu e-Usług w Instytucie Zarządzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”

12:20-12:40

przerwa kawowa

12:40-13:40

Specyfika uczelni i instytutów uwzględniona w funkcjonalnościach Portalu e-Usług SmartPZP - PREZENTACJA

  • integracja z EZD
  • usługi badawczo-rozwojowe

13:40-14:20

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO – ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE

14:20-15:20

dr Justyna Olszewska-Stompel

Elektroniczna forma komunikacji - aspekty praktyczne

15:20

zakończenie konferencji

Prelegenci:

dr Justyna Olszewska-Stompel

doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, 13 lat doświadczenia na stanowisku naczelnika wydziału zamówień publicznych w jednostce samorządowej (przeszła ponad sto kontroli instytucji zarządzających, RIO, UKS i NIK), 18 letnie doświadczenie w doradztwie, w tym doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i zarządzania dla sektora energetycznego (w latach 2002-2004 była doradcą PEC SA w Dąbrowie Górniczej), śląskich spółek komunalnych, spółek Skarbu Państwa i korporacji międzynarodowych (współpraca z Deloitte Business Consulting). Współautorka trzech książek o zamówieniach publicznych wydanych przez Wolters Kluwer Polska. Autorka artykułów o charakterze ekonomicznym i z zamówień publicznych publikowanych w prasie ogólnopolskiej, w tym w kwartalniku wydawanym przez C-H „Beck” „Prawo zamówień publicznych”, czasopismach: „Doradca. Zamówienia publiczne”
i „Zamawiający. Zamówienia publiczne w praktyce” oraz w wydawnictwach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Szczecińskiego i Warszawskiego.

mec. Dariusz Ćwik

wieloletnie doświadczenie, zdobyte w trakcie przewodniczenia składom orzekającym Zespołów Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, a obecnie arbitra w sądzie arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Szczególne zainteresowania -  kwestie związane
z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych przez podmioty do tego uprawnione. Dostrzeganie wagi tego procesu wynika ze zdobytych doświadczeń jako kierującego zakładem budżetowym odpowiedzialnym za inwestycje centralne w sektorze ochrony zdrowia oraz
z doświadczeń związanych z wielokrotnym reprezentowaniem osób w postępowaniach
o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Piotr Skociński

ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim, wieloletni urzędnik administracji publicznej, dyrektor szeregu departamentów w kilku urzędach. Pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa i Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Później wyspecjalizował się w zarządzaniu informatyką w administracji. Prowadził projekt CEPiK od poziomu szefa zespołu w strukturze projektu do dyrektora projektu. Były dyrektor odpowiedzialny za prowadzenie rejestrów państwowych (CEPiK, PESEL). Przez 5 lat szef informatyki w GDDKiA. Zarządzał projektami i programami projektów. Przewodniczący komitetów sterujących licznych projektów. Współautor strategii informatyzacji GDDKiA. Naczelny Inspektor Bezpieczeństwa Informacji w GDDKiA, Szef Komisji Inwentaryzacyjnej. Przez 15 lat przewodniczący lub członek wielu rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, w tym Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Od 2017 r. p.o. Dyrektora Instytutu Zarzadzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”.

reklama

Przydatne formularze online

Czytaj także

Data publikacji:

Jak przygotować się do zmian 2021. Podatki. Rachunkowość. Prawo pracy. ZUS59.00 zł
reklama

Narzędzia księgowego

reklama
reklama

POLECANE

reklama
reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Compliance 2021

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Patrycja Kaźmierczak, Tomasz Wojdal

KRS Kancelaria świadczy kompleksowe usługi prawne i podatkowe dla biznesu - zajmuje się obsługą prawną i podatkową podmiotów gospodarczych, opracowuje dla nich plany restrukturyzacji (m.in. przekształcenia, wydzielenia, fuzje), wprowadza optymalizacyjne rozwiązania podatkowe oraz dba o to, aby zawierane kontrakty handlowe dawały maksymalne poczucie bezpieczeństwa.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama