REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO

REKLAMA

Z przyjemnością informujemy, że portal infor.pl objął patronatem konferencję ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH A RODO.

Konferencja poświęcona problemom szkolnictwa wyższego oraz instytutów badawczych związanych z udzielaniem zamówień publicznych w kontekście wejścia w życie przepisów dotyczących elektronizacji zamówień publicznych oraz RODO

REKLAMA

REKLAMA

Wystąpienia przewidziane w trakcie konferencji dedykowane są osobom zarządzającym publicznymi uczelniami i instytutami, a także specjalistom od zamówień publicznych
w sektorze naukowym.

Termin: 25 kwietnia 2018 r.

Czas trwania konferencji: 10.00-15.20

REKLAMA

Miejsce: Szkoła Główna Handlowa, Aula Główna, Al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Udział: bezpłatny

Agenda:

10:00-10:20

rozpoczęcie konferencji, przywitanie gości

10:20-11:20

mec. Dariusz Ćwik

Usługi badawczo-rozwojowe - case study

11:20-12:20

Piotr Skociński

Elektronizacja zamówień a RODO – wyzwania stojące przed zamawiającymi na bazie doświadczeń przy wdrożeniu Portalu e-Usług w Instytucie Zarządzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”

12:20-12:40

przerwa kawowa

12:40-13:40

Specyfika uczelni i instytutów uwzględniona w funkcjonalnościach Portalu e-Usług SmartPZP - PREZENTACJA

  • integracja z EZD
  • usługi badawczo-rozwojowe

13:40-14:20

Elektronizacja zamówień publicznych a RODO – ROZWIĄZANIA SYSTEMOWE

14:20-15:20

dr Justyna Olszewska-Stompel

Elektroniczna forma komunikacji - aspekty praktyczne

15:20

zakończenie konferencji

Prelegenci:

dr Justyna Olszewska-Stompel

doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu, 13 lat doświadczenia na stanowisku naczelnika wydziału zamówień publicznych w jednostce samorządowej (przeszła ponad sto kontroli instytucji zarządzających, RIO, UKS i NIK), 18 letnie doświadczenie w doradztwie, w tym doświadczenie w zakresie zamówień publicznych i zarządzania dla sektora energetycznego (w latach 2002-2004 była doradcą PEC SA w Dąbrowie Górniczej), śląskich spółek komunalnych, spółek Skarbu Państwa i korporacji międzynarodowych (współpraca z Deloitte Business Consulting). Współautorka trzech książek o zamówieniach publicznych wydanych przez Wolters Kluwer Polska. Autorka artykułów o charakterze ekonomicznym i z zamówień publicznych publikowanych w prasie ogólnopolskiej, w tym w kwartalniku wydawanym przez C-H „Beck” „Prawo zamówień publicznych”, czasopismach: „Doradca. Zamówienia publiczne”
i „Zamawiający. Zamówienia publiczne w praktyce” oraz w wydawnictwach Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Szczecińskiego i Warszawskiego.

mec. Dariusz Ćwik

wieloletnie doświadczenie, zdobyte w trakcie przewodniczenia składom orzekającym Zespołów Arbitrów przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych, a obecnie arbitra w sądzie arbitrażowym przy Krajowej Izbie Gospodarczej. Szczególne zainteresowania -  kwestie związane
z prawidłowym wydatkowaniem środków publicznych przez podmioty do tego uprawnione. Dostrzeganie wagi tego procesu wynika ze zdobytych doświadczeń jako kierującego zakładem budżetowym odpowiedzialnym za inwestycje centralne w sektorze ochrony zdrowia oraz
z doświadczeń związanych z wielokrotnym reprezentowaniem osób w postępowaniach
o naruszenie dyscypliny finansów publicznych.

Piotr Skociński

ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Warszawskim, wieloletni urzędnik administracji publicznej, dyrektor szeregu departamentów w kilku urzędach. Pracował w Ministerstwie Skarbu Państwa i Biurze Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Później wyspecjalizował się w zarządzaniu informatyką w administracji. Prowadził projekt CEPiK od poziomu szefa zespołu w strukturze projektu do dyrektora projektu. Były dyrektor odpowiedzialny za prowadzenie rejestrów państwowych (CEPiK, PESEL). Przez 5 lat szef informatyki w GDDKiA. Zarządzał projektami i programami projektów. Przewodniczący komitetów sterujących licznych projektów. Współautor strategii informatyzacji GDDKiA. Naczelny Inspektor Bezpieczeństwa Informacji w GDDKiA, Szef Komisji Inwentaryzacyjnej. Przez 15 lat przewodniczący lub członek wielu rad nadzorczych spółek Skarbu Państwa, w tym Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych SA. Od 2017 r. p.o. Dyrektora Instytutu Zarzadzania i Organizacji w Przemyśle „ORGMASZ”.

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA