REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin

Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin
Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin

REKLAMA

REKLAMA

Od 2016 roku z inicjatyw lokalnych samorządów powstają projekty wspierające seniorów oraz rodziny wielodzietne. Pierwszy raz zdarza się jednak, że do takich programów włączyła się firma motoryzacyjna.

Projekty Zgierska Karta Seniora oraz Zgierska Karta Rodzinna są kierowane odpowiednio do osób 60+ oraz do wielodzietnych rodzin, które mają na utrzymaniu minimum troje dzieci. Celem tych projektów jest integracja i aktywizacja środowiska 60+ oraz pomoc i wsparcie dla dużych rodzin.

REKLAMA

REKLAMA

Posiadanie takich kart gwarantuje dostęp do szeregu korzyści płynących od partnerów wspierających Projekty. Wśród partycypantów Projektów znalazły się sklepy, restauracje, salony fryzjerskie i kosmetyczne, kwiaciarnie, kina, teatry, gabinety lekarskie czy firmy rekreacyjno – turystyczne. Jednak po raz pierwszy swój akces do udziału w takim przedsięwzięciu zgłosiła firma motoryzacyjna.

W ubiegłą środę odbyło się spotkanie w Ratuszu Miejskim gdzie Prezes firmy Jaszpol podpisał porozumienie o  współpracy z Prezydentem Miasta Zgierza dotyczące obu rzeczonych Projektów.

- Niemalże tradycją mojej firmy stało się wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych mających na celu ogólnie pojęte niesienie pomocy. Zawsze starałem się, w miarę, możliwości pomagać innym i podobnie jest w przypadku Kart Seniora i Dużej Rodziny, tym bardziej, że firma Jaszpol ma właśnie zgierskie korzenie - mówi Krzysztof Jaroszewicz, laureat plebiscytu „Menedżer Roku 2016” w którym jednym z kryteriów udziału jest działalność filantropijna.

REKLAMA

UPRAWNIENIA WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA KARTY SENIORA I KARTY RODZINNEJ:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  1. Uprawnione osoby dokonujące zakupu nowego samochodu marki Renault lub Dacia otrzymają voucher o wartości 1500,- złotych na zakup oryginalnych akcesoriów.
  2. Posiadacze Kart, którzy są właścicielami 5-letnich i starszych aut otrzymają uprawnienia do 25 % zniżki na naprawy lakiernicze.
  3. W trosce o zdrowie właścicieli Kart – każda uprawniona osoba będzie mogła wykonać ozonowanie klimatyzacji w cenie 30,- złotych.
  4. W myśl sloganu: „bezpieczeństwo jest najważniejsze” – kontrola 18 punktów w samochodzie mających wpływ na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów w cenie 40,- złotych.

- Jesteśmy pozytywnie nastawieni do tego rodzaju przedsięwzięć. Bardzo nam zależy na jak najlepszym wizerunku naszej firmy dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi w naszych salonach była przyjazna, profesjonalna i pomocna. Zobowiązaniem są dla nas zdobyte tytuły: Najlepszy Salon Renault oraz Klucze Jakości, czyli najlepszy serwis Renault w Polsce. Pozostajemy w nadziei, że udział w tych Projektach pozwoli nam w maksymalny sposób wesprzeć Seniorów i Wielodzietne Rodziny – tłumaczy Tomasz Krakowiak, Dyrektor Sprzedaży w firmie Jaszpol.

Warto dodać, że wszystkie zawarte w Porozumieniu uprawnienia obowiązują bezterminowo i będą realizowane we wszystkich salonach firmy Jaszpol.

Dodatkowych informacji udziela:

Andrzej Zalega

andrzej.zalega@jaszpol.pl

tel. 571 315 130

Beata Cyrulińska

beata.cyrulińska@jaszpol.pl

tel.  509 973 024

O Firmie Jaszpol:

JASZPOL Sp. z o.o. to jedna z największych łódzkich firm motoryzacyjnych z 28-letnią tradycją.

Historia Jaszpolu sięga 1989 roku, kiedy powołano do życia czteroosobową agencję, która przejęła prowadzenie serwisu w Polmozbycie przy ulicy Łódzkiej 28 w Zgierzu. Zawarto wtedy umowy z FSO i FSC Lublin. Trzy lata później w listopadzie 1992 r. firma podpisała umowę z Renault, która zaowocowała wzbogaceniem wyposażenia serwisu, przebudową budynku i utworzeniem salonu sprzedaży.

W marcu 1998 roku rozpoczęto budowę drugiego salonu przy ulicy Brukowej 2, gdzie w listopadzie przyjęto pierwszych klientów.

To początek dynamicznego rozwoju firmy : w 2002 roku zostało otwarte Centrum Obsługi Firm, a w czerwcu 2003 roku oddano do użytku najnowocześniejszą w regionie halę napraw blacharsko – lakierniczych.

W kwietniu 2015 roku jedyna łódzka konkurencja została przejęta przez firmą Jaszpol i to posunięcie sprawiło, że obecnie na terenie Łodzi funkcjonują 3 salony pod jednym szyldem.

Podstawową działalnością firmy Jaszpol jest sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Renault i Dacia. Dodatkowo w ramach kompleksowej oferty Jaszpol proponuje wszystkie dodatkowe usługi jak serwis, sprzedaż części, doradztwo finansowe czy sprzedaż ubezpieczeń.

W 2013 roku firma Jaszpol została uhonorowana tytułem Najlepszego Salonu Renault w Polsce pod względem jakości obsługi klienta wg tygodnia „Auto Świat”. Tytuł ten został utrzymany przez 3 lata z rzędu

W 2016 roku TNS Garage Quality Check 2016 – przeprowadzono badanie najlepszej obsługi klienta w ASO, zwycięzcą zostało Renault Polska a wśród grupy Renault najlepszą obsługą serwisową cieszy się firma Jaszpol.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA