Motoryzacyjne wsparcie dla seniorów i dużych rodzin
REKLAMA
REKLAMA
Projekty Zgierska Karta Seniora oraz Zgierska Karta Rodzinna są kierowane odpowiednio do osób 60+ oraz do wielodzietnych rodzin, które mają na utrzymaniu minimum troje dzieci. Celem tych projektów jest integracja i aktywizacja środowiska 60+ oraz pomoc i wsparcie dla dużych rodzin.
REKLAMA
Posiadanie takich kart gwarantuje dostęp do szeregu korzyści płynących od partnerów wspierających Projekty. Wśród partycypantów Projektów znalazły się sklepy, restauracje, salony fryzjerskie i kosmetyczne, kwiaciarnie, kina, teatry, gabinety lekarskie czy firmy rekreacyjno – turystyczne. Jednak po raz pierwszy swój akces do udziału w takim przedsięwzięciu zgłosiła firma motoryzacyjna.
W ubiegłą środę odbyło się spotkanie w Ratuszu Miejskim gdzie Prezes firmy Jaszpol podpisał porozumienie o współpracy z Prezydentem Miasta Zgierza dotyczące obu rzeczonych Projektów.
- Niemalże tradycją mojej firmy stało się wspieranie ciekawych inicjatyw społecznych mających na celu ogólnie pojęte niesienie pomocy. Zawsze starałem się, w miarę, możliwości pomagać innym i podobnie jest w przypadku Kart Seniora i Dużej Rodziny, tym bardziej, że firma Jaszpol ma właśnie zgierskie korzenie - mówi Krzysztof Jaroszewicz, laureat plebiscytu „Menedżer Roku 2016” w którym jednym z kryteriów udziału jest działalność filantropijna.
UPRAWNIENIA WYNIKAJĄCE Z POSIADANIA KARTY SENIORA I KARTY RODZINNEJ:
- Uprawnione osoby dokonujące zakupu nowego samochodu marki Renault lub Dacia otrzymają voucher o wartości 1500,- złotych na zakup oryginalnych akcesoriów.
- Posiadacze Kart, którzy są właścicielami 5-letnich i starszych aut otrzymają uprawnienia do 25 % zniżki na naprawy lakiernicze.
- W trosce o zdrowie właścicieli Kart – każda uprawniona osoba będzie mogła wykonać ozonowanie klimatyzacji w cenie 30,- złotych.
- W myśl sloganu: „bezpieczeństwo jest najważniejsze” – kontrola 18 punktów w samochodzie mających wpływ na bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów w cenie 40,- złotych.
- Jesteśmy pozytywnie nastawieni do tego rodzaju przedsięwzięć. Bardzo nam zależy na jak najlepszym wizerunku naszej firmy dlatego dokładamy wszelkich starań, aby jakość obsługi w naszych salonach była przyjazna, profesjonalna i pomocna. Zobowiązaniem są dla nas zdobyte tytuły: Najlepszy Salon Renault oraz Klucze Jakości, czyli najlepszy serwis Renault w Polsce. Pozostajemy w nadziei, że udział w tych Projektach pozwoli nam w maksymalny sposób wesprzeć Seniorów i Wielodzietne Rodziny – tłumaczy Tomasz Krakowiak, Dyrektor Sprzedaży w firmie Jaszpol.
Warto dodać, że wszystkie zawarte w Porozumieniu uprawnienia obowiązują bezterminowo i będą realizowane we wszystkich salonach firmy Jaszpol.
Dodatkowych informacji udziela:
Andrzej Zalega
tel. 571 315 130
Beata Cyrulińska
tel. 509 973 024
O Firmie Jaszpol:
JASZPOL Sp. z o.o. to jedna z największych łódzkich firm motoryzacyjnych z 28-letnią tradycją.
Historia Jaszpolu sięga 1989 roku, kiedy powołano do życia czteroosobową agencję, która przejęła prowadzenie serwisu w Polmozbycie przy ulicy Łódzkiej 28 w Zgierzu. Zawarto wtedy umowy z FSO i FSC Lublin. Trzy lata później w listopadzie 1992 r. firma podpisała umowę z Renault, która zaowocowała wzbogaceniem wyposażenia serwisu, przebudową budynku i utworzeniem salonu sprzedaży.
W marcu 1998 roku rozpoczęto budowę drugiego salonu przy ulicy Brukowej 2, gdzie w listopadzie przyjęto pierwszych klientów.
To początek dynamicznego rozwoju firmy : w 2002 roku zostało otwarte Centrum Obsługi Firm, a w czerwcu 2003 roku oddano do użytku najnowocześniejszą w regionie halę napraw blacharsko – lakierniczych.
W kwietniu 2015 roku jedyna łódzka konkurencja została przejęta przez firmą Jaszpol i to posunięcie sprawiło, że obecnie na terenie Łodzi funkcjonują 3 salony pod jednym szyldem.
REKLAMA
Podstawową działalnością firmy Jaszpol jest sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Renault i Dacia. Dodatkowo w ramach kompleksowej oferty Jaszpol proponuje wszystkie dodatkowe usługi jak serwis, sprzedaż części, doradztwo finansowe czy sprzedaż ubezpieczeń.
W 2013 roku firma Jaszpol została uhonorowana tytułem Najlepszego Salonu Renault w Polsce pod względem jakości obsługi klienta wg tygodnia „Auto Świat”. Tytuł ten został utrzymany przez 3 lata z rzędu
W 2016 roku TNS Garage Quality Check 2016 – przeprowadzono badanie najlepszej obsługi klienta w ASO, zwycięzcą zostało Renault Polska a wśród grupy Renault najlepszą obsługą serwisową cieszy się firma Jaszpol.
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.