REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie

Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie
Warsztaty on-line z Rachunkowością Budżetową - Inwentaryzacja w oświacie

REKLAMA

REKLAMA

12 listopada zapraszamy wszystkich pracowników działów księgowości w jednostkach oświatowych i CUW-ach na praktyczne warsztaty „Inwentaryzacja w oświacie”. Szkolenie składać się będzie z 3 części. JUŻ DZIŚ prześlij swoje pytania lub wątpliwości, które chciałbyś, aby Ekspert omówił podczas warsztatów. Dla wszystkich uczestników szkolenia przygotowano atrakcyjny PREZENT + certyfikat gwarantowany.

TERMIN webinarium: Już w najbliższy czwartek, 12 listopada 2020, godz.: 10:00 - 12:00

REKLAMA

REKLAMA

Zapisz się -> https://sklep.infor.pl/warsztaty-inwentaryzacja-w-oswiacie.html

Już dziś zapraszamy do zadawania pytań, na które chcieliby Państwo usłyszeć odpowiedź podczas warsztatów.

Pytania prosimy przesyłać na adres rb@infor.pl w tytule maila podając: INWENTARYZACJA W OŚWIACIE lub za pośrednictwem fanpage’a Rachunkowości Budżetowej www.facebook.com/rbinforpl

REKLAMA

Warsztaty „INWENTARYZACJA W OŚWIACIE” z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”, składać się będą z trzech części.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Część 1

60-minutowe webinarium „Inwentaryzacja w oświacie”

Program:

  • Inwentaryzacja w jednostce - dlaczego to takie ważne
  • Podstawy przeprowadzenia inwentaryzacji - kilka słów wstępu
  • Częstotliwość i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji - o czym każdy wiedzieć powinien
  • Kolejne etapy działań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji
  • Kto odpowiada za inwentaryzację - dyrektor szkoły czy kierownik CUW
  • Czy można zmusić nauczyciela do udziału w zespole spisowym
  • Jak inwentaryzować sprzęt przekazany uczniom w ramach programu "Zdalna Szkoła"
  • Czym można zastąpić spis z natury w dobie COVID-19
  • Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji w praktyce
  • Jak sprawdzić czy komisja dokonała inwentaryzacji rzetelnie i we właściwy sposób
  • Odpowiedź na pytania uczestników webinarium (ok. 10 min.)

Część 2

15-minutowe wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu

Część 3

45-minutowe spotkanie wideo na żywo, z udziałem Magdaleny Grotkiewicz, Redaktor naczelnej „Rachunkowości Budżetowej”. Możliwość rozmowy na temat najbardziej problematycznych kwestii i zagadnień związanych z inwentaryzacją w jednostkach oświatowych. Ta część spotkania nie jest objęta nagrywaniem. Liczymy na to, że dzięki temu, będą Państwo czuli się swobodnie w swoich wypowiedziach.

Po warsztatach, każdy z uczestników otrzyma:

1. Retransmisję webinarium „Inwentaryzacja w oświacie” (materiał wideo dostępny bezterminowo),

2. Wideo prezentujące Narzędzia 4.0 dla budżetu (materiał dostępny bezterminowo)

3. Merytoryczną prezentację szkoleniową w oparciu o konkretne przykłady i rozwiązania, przygotowaną przez Magdalenę Grotkiewicz, Redaktor naczelną „Rachunkowości Budżetowej” (plik pdf)

4. Certyfikat potwierdzający udział w warsztatach

5. PREZENT: Kupon rabatowy - 20 % na kolejne zakupy na sklep.infor.pl

Prowadząca:

Magdalena Grotkiewicz

Autorka licznych publikacji, doświadczona wykładowczyni i szkoleniowiec. Specjalizuje się w zagadnieniach z dziedziny finansów publicznych, rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej. Redaktor naczelna "Rachunkowości Budżetowej". Absolwentka Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie oraz studiów podyplomowych w zakresie: rachunkowości, prawa Unii Europejskiej i prawa pracy.

Retransmisja szkolenia (część 1) wzbogaci zasoby Platformy INFORAKADEMII. Dlatego jeśli zaplanowany termin szkolenia nie odpowiada Tobie, polecamy zakup dostępu do Platformy INFORAKADEMII (www.inforakademia.pl). Znajdziesz na niej nie tylko retransmisję tego webinarium, ale również 3 tys. materiałów wideo dla Księgowych i Kadrowych (w tym aż 1 700 szkoleń). Wśród ostatnio dodanych szkoleń są m.in.: Nowy JPK_VAT i kody GTU, Klasyfikacja budżetowa wydatków majątkowych, Klasyfikacja budżetowa wydatków bieżących – problemy w praktyce, Quick fixes - czyli zmiany VAT w obrocie wewnątrzunijnym, 2020 Biała lista podatników VAT – uproszczenia od lipca 2020, cykl 15 szkoleń dotyczących zagadnień związanych z pandemią koronawirusa i rozwiązań kolejnych tarczy antykryzysowych (zarówno z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń, jak i podatków), Koszty w firmie 2020, Ulga B+R, PPK w praktyce, Umowy zlecenia 2020. Platforma INFORAKADEMIA to największa baza certyfikowanych szkoleń dla księgowych i kadrowych. Dowiedz się więcej -> https://sklep.infor.pl/inforakademia---6-modulow-w-cenie-jednego.html

Szczegóły organizacyjne:

Warsztaty odbędą się 12 listopada 2020 r. w godz. 10.00 - 12.00. Będą złożone z trzech części. Warsztaty są przeznaczone do oglądania na żywo, tylko w ustalonym terminie.

Osoby, które zakupią przedstawioną powyżej ofertę, dzień przed szkoleniem otrzymają w osobnym mailu linki, pod którym odbędzie się transmisja webinarium oraz spotkanie wideo. Ponowne przypomnienie mailowe przyjdzie na ok. 30 min. przed startem warsztatów.

W trakcie trwania szkolenia jest możliwość zadawania pytań, które są zgodne z tematem spotkania i nie wymagają, konsultacji, wyliczeń oraz sprawdzenia rejestrów. Podczas sesji pytań Ekspert odpowie na jak największą ich ilość.

Minimalne wymagania sprzętowe: Procesor 1.4GHz Intel® Pentium® 4 i wyżej. Pamięć operacyjna RAM 512MB (1GB zalecane) dla Windows 7 lub Windows 8. System Operacyjny WIN98, WIN2000, WIN XP, WIN XP PRO i inne systemy operacyjne. Microsoft Internet Explorer 8 lub nowszy; Windows Edge browser; Mozilla Firefox; Google Chrome. Adobe® Flash® Player 13.0+ Video PC: karta graficzna min. 8 MB pamięci. Dźwięk PC: karta dźwiękowa. Łącze Internetowe 512Kbps (zalecane połączenie przewodowe).

Organizatorzy warsztatów: Rachunkowość Budżetowa i INFORAKADEMIA

Partnerzy warsztatów: Dziennik Gazeta Prawna, INFORLEX, Poradnik Rachunkowości Budżetowej, www.infor.pl

Zapisz się -> https://sklep.infor.pl/warsztaty-inwentaryzacja-w-oswiacie.html

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA