Zarządzanie kryzysowe, komunikacja i kooperacja służb
REKLAMA
„Zarządzanie kryzysowe, komunikacja i kooperacja służb”
28-29 października 2014, Sopot
Specyfika zarządzania kryzysowego polega przede wszystkim na dobrej organizacji personelu, niezawodnej łączności, umiejętności korzystania z najnowocześniejszego sprzętu oraz na ciągłym doskonaleniu systemu jakościowego rozpoznawania zagrożeń.
REKLAMA
To tylko kilka z czynników, które mają wpływ na czas przeprowadzonej akcji, od której zależne jest ludzkie życie.
Jaką rolę w tym zakresie odgrywa technologia?
Jej dynamiczny rozwój usprawnia pracę wielu firm i instytucji, a w tym konkretnym przypadku służb mundurowych i administracji, dzięki czemu możliwe jest zapobieganie sytuacjom kryzysowym, ale także już podczas samego działania ograniczanie liczby ofiar katastrof oraz wypadków.
Specjaliści mówią - tu nie ma miejsca na błędy – stawką jest ludzkie życie.
W imieniu własnym oraz zaproszonych ekspertów serdecznie zapraszam do udziału w dziesiątej edycji konferencji „Zarządzanie kryzysowe - komunikacja i kooperacja służb”.
Konferencja jest spotkaniem przedstawicieli służb mundurowych oraz administracji publicznej i ma na celu, poznanie ich potrzeb oraz wskazanie możliwych kierunków zmian, mających na celu rozwój i poprawę skuteczności działania organów w sytuacjach kryzysowych.
PATRONI HONOROWI:
Z przyjemnością informujemy, że na konferencji zostaną wygłoszone prelekcje:
• Koncentracja dyspozytorni medycznych w Polsce a wystąpienie zdarzeń o charakterze masowym
dr Edyta Wcisło - Przewodnicząca - Polska Rada Ratowników Medycznych
mgr Klaudiusz Nadolny - Zastępca Przewodniczącej - Polska Rada Ratowników Medycznych
• Zarządzanie ryzykiem - nowy aspekt planowania cywilnego
dr Grzegorz Abgarowicz – Wykładowca - Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
• Miejsce rola i zadania psychologów w sytuacjach kryzysowych a Zespoły Szybkiego Reagowania
dr Elżbieta Sideris – Dyrektor - Instytut Ratownictwa Psychologicznego
• Wybrane aspekty wsparcia administracji publicznej przez Brygadę Lotnictwa MW w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych
kmdr por.dypl.inż.nawig. Mariusz Rzepecki - Szef Sztabu Brygady Lotnictwa Marynarki Wojennej
• Planowanie cywilne w zarządzaniu kryzysowym
Płk. rezerwy mgr Zenon Sobiejko - Przedstawiciel Wydziału Bezpieczeństwa - Akademia Obrony Narodowej
Ze względu na szeroki zakres tematyczny poniżej przedstawiamy główną tematykę wydarzenia. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami na stronie www.
I. Od edukacji do sprawnej organizacji - katastrofa i ograniczanie jej skutków
II. Organizacja działań w sytuacjach kryzysowych
III. Technologie i standardy teleinformatyczne wspomagające procesy decyzyjne w zarządzaniu kryzysowym
1. Obieg informacji i komunikacja służb - systemy łączności, aplikacje dedykowane, standardy i narzędzia
2. Narzędzia informatyczne i technologie wspomagające zarządzanie kryzysowe i organizację akcji
• Zdobywanie, przetwarzanie, przechowywanie i dystrybucja informacji o zagrożeniu
• Bezpieczeństwo danych w sytuacjach kryzysowych i cyberterroryzm
Więcej informacji na stronie>>
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
Kadrę zarządzającą:
• wszystkich poziomów administracji publicznej, przedstawiciele centrów zarządzania kryzysowego szczebla gminnego, powiatowego i wojewódzkiego, specjaliści do zarządzania kryzysowego.
• funkcjonariuszy służb mundurowych: Policji i Żandarmerii, BOR, AW, ABW, Straży Granicznej, Służby Celnej, Wojska Polskiego, Straży Miejskiej / Gminnej, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Straży Ochrony Kolei oraz osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo innych strategicznych dla państwa instytucji, przedsiębiorstw i budynków;
• koordynatorów zespołów ratownictwa medycznego, WOPR oraz podmiotów uprawnionych do wykonywania ratownictwa wodnego, Ratownicze Służby Morskie, TOPR, GOPR,
• służby ratownicze chemiczne, radiacyjne
Każdy uczestnik otrzymuje imienny Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w konferencji, materiały konferencyjne oraz możliwość korzystania z przerw kawowych.
Kontakt z Organizatorem:
Justyna Mejłun
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 0 725 792 689
fax. +48 0-22 244 25 37
e-mail: justyna.mejlun@multitrain.pl
Polecamy serwis: Bezpieczeństwo
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.