REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Katowice: "Latający Spodek" wypromował miasto

REKLAMA

Ponad 60 proc. ankietowanych spodobał się spot filmowy z "Latającym Spodkiem" promującym Katowice w roli organizatora przedsięwzięć kulturalnych - poinformowało biuro prasowe Urzędu Miasta w Katowicach.

Celem ogólnopolskiej kampanii "Inwazja Kultury" było zerwanie z dotychczasowym stereotypem miasta górniczego. Zmiana wizerunku miała polegać na zaprezentowaniu Katowic jako miasta, w którym organizowane są ważne oraz warte uwagi wydarzenia kulturalne. Kampania była swego rodzaju zaproszeniem mieszkańców spoza Śląska do odwiedzenia Katowic.

REKLAMA

REKLAMA

Symbolem kampanii promującej Katowice był "Latający Spodek", czyli charakterystyczna hala widowiskowo-sportowa - najbardziej rozpoznawalna ikona architektoniczna miasta. Spodek - jako tajemniczy obiekt latający - pojawił się zarówno na billboardach w największych miastach w kraju, oraz w spocie filmowym, który był emitowany m.in. w TVN24 i TVP Kultura.

W ramach kampanii, promowanych było sześć wydarzeń kulturalnych: OFF Festival, Biennale Plakatu Polskiego, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Festiwal Producentów Filmowych Regio Fun, Letni Ogród Teatralny oraz Rawa Blues Festival. Irek Dudek zachwalał w spocie Rawa Blues Festival, słowami: "Z nami poczujecie bluesa".

W trakcie trwającej od początku listopada, do początku grudnia kampanii, trwający 30 sekund spot został wyemitowany w kilku stacjach telewizyjnych 160 razy, natomiast w internecie kampanię obejrzało ok. 13 tys. internautów.

REKLAMA

Jak powiedział PAP koordynator projektu Bogusław Jasiok w trakcie promocji Katowic, w miastach, w których pojawiły się billboardy z "Latającym Spodkiem", ponad 2 tys. osób zapytano o wrażenia nt. kampanii i Katowic. 63 proc. spodobał się spot z "Latającym Spodkiem", ponad 56 proc. wyraziło "sympatię dla marki Katowice" jako organizatora przedsięwzięć kulturalnych, natomiast 62,5 proc. zadeklarowało chęć udziału w jednej z reklamowanych imprez kulturalnych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

"Zakładaliśmy, że kampania z "Latającym Spodkiem" może budzić sporo kontrowersji. Czuliśmy jednak, że nie będzie można być wobec niej obojętnym. Nie pomyliliśmy się. Kampania wyjątkowo się udała, zwłaszcza w porównaniu z ubiegłym rokiem, kiedy organizowaliśmy ją po raz pierwszy. Przypuszczam, że niemałą rolę w promocji Katowic odegrał internet" - powiedział Jasiok.

Była to druga kampania promująca Katowice jako miasta wielkich wydarzeń kulturalnych. Kosztowała 1,5 mln zł, połowa pieniędzy pochodziła z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: PAP

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Sektor publiczny
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Matura 2024. Zdajesz maturę z geografii? Zrób powtórkę z naszymi testami wiedzy

Matura 2024. W jakim terminie maturzyści będą pisać egzamin z geografii? Jakie są wymagania egzaminacyjne? 

Wystarczy 3 godziny dziennie i dolegliwości masz jak w banku. Może to dotyczyć nawet co drugiego Polaka

Najnowsze badania potwierdzają starą prawdę, że granie na komputerze nie służy zdrowiu. Dlaczego jednak profesjonalni gracze, którzy poświęcają na grę bardzo dużo czasu, nie cierpią bardziej niż amatorzy?

RPO: Nauczyciele mianowani są gorzej traktowani co do ochrony przedemerytalnej. MEN rozważy zmianę przepisów

Rzecznik Praw Obywatelskich wystąpił do ministra edukacji o rozważenie zmiany przepisów Karty Nauczyciela. Chodzi o zrównanie uprawnień nauczycieli mianowanych z uprawnieniami nauczycieli zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, związanych z ochroną przedemerytalną i prawem do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia nauczyciela do pracy przez sąd pracy i podjęcia przez niego zatrudnienia. Barbara Nowacka, minister edukacji zapowiedziała powołanie Zespołu, który będzie analizował zgłaszane postulaty odnośnie sytuacji prawnej nauczycieli – także w zakresie ochrony przedemerytalnej i prawa do wynagrodzenia za cały okres pozostawania bez pracy w przypadku przywrócenia do pracy przez sąd pracy.

Ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną i nie zmniejszy się liczba miejsc w przedszkolach. Trzeba też zerwać łatkę miasta maczet.

Trzeba szukać oszczędności, ale ceny biletów komunikacji miejskiej nie wzrosną. Nie zmniejszy się też liczba miejsc w przedszkolach. Łukasz Gibała twierdzi też, że ma pomysł na Kraków bez partyjniactwa i opowiedział o tym w programie Gość INFOR.PL

REKLAMA

60 złotych brutto za godzinę dodatkowych zajęć dla nauczycieli. Będzie można wykorzystać 100 dodatkowych godzin

W programie „Aktywna Szkoła” właśnie wprowadzono istotne zmiany. Osoby prowadzące zajęcia dostaną wyższe wynagrodzenie. Poszerzy się też katalog osób prowadzących zajęcia.

Prezes NFOŚiGW dla "DGP": perspektywa ewentualnego wycofania dotacji dla pieców gazowych wywołuje niezadowolenie i niepewność

Decyzja o dalszym dofinansowaniu pieców gazowych w ramach programu Czyste Powietrze będzie musiała zostać podjęta w tym roku – powiedziała "Dziennikowi Gazecie Prawnej" prezes NFOŚiGW Dorota Zawadzka-Stępniak.

Ile depresja Polaków kosztuje gospodarkę?

66,6% - aż tle dorosłych Polaków odczuwa przynajmniej jeden z syndromów kojarzonych z depresją. Najczęściej to uczucie zmęczenia i obniżenie nastroju. To poprawa względem ubiegłego roku, ale wciąż bardzo duża liczba. Tak wynika z danych najnowszego raportu. Autorzy badania szacują, że gospodarka traci na tym około 3 mld zł rocznie. 

Dostajesz podejrzane SMS-y? Twój operator sieci komórkowej je zablokuje

Przedsiębiorcy telekomunikacyjni podłączyli się do systemu służącego do wymiany informacji o fałszywych wiadomościach – telegraf.cert.pl. System służy do przekazywania wzorca fałszywej wiadomości SMS.

REKLAMA

Egzamin ósmoklasisty - język polski. Zrób powtórkę z naszymi testami wiedzy

Egzamin ósmoklasisty już coraz bliżej. Uczniowie kończący szkołę podstawową przystąpią do sprawdzianów wiedzy w dniach 14-16 maja 2024. Przygotowaliśmy małą powtórkę z języka polskiego. 

Masz 18 lat i kochasz podróżować? Sprawdź, jak wygrać podróż po Europie

Do końca kwietnia można się zgłaszać do konkursu DiscoverEU i wygrać podróż po Europie. Jakie warunki trzeba spełnić? Jak się zgłosić?  

REKLAMA