PROCON/POLZAK 2014 na Stadionie Narodowym już za niecały miesiąc
REKLAMA
REKLAMA
Organizatorzy konferencji, firma OptiBuy oraz Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki, ustalili szczegółowy program wydarzenia. Sesje prezentacyjne w ramach pierwszego bloku tematycznego wypełnią prelekcje poświęcone m.in. metodom analizy kosztów zakupowych oraz narzędziom służącym do zarządzania specyfikacją wyrobów produkcyjnych. Ponadto zostaną przedstawione najlepsze rozwiązania z obszaru Global Sourcing.
REKLAMA
REKLAMA
Prezentacje w ramach drugiego bloku tematycznego koncentrować będą się wokół sposobów optymalizacji kosztów administracyjnych i usług. Będzie mowa m.in. o znajdowaniu oszczędności w niespodziewanych miejscach, kryteriach wyboru dostawcy oraz o niełatwej współpracy Działu Zakupów z Klientem Wewnętrznym. Nie zabraknie również prezentacji ciekawych Case Studies z wybranych optymalizacji kosztów.
W ramach sesji „Zakupy w sektorze publicznym” doświadczeni eksperci rozważą możliwość wdrożenia nowoczesnych rozwiązań zakupowych, usprawniających procesy udzielania zamówień w sektorze publicznym. Sesję moderuje Elżbieta Gnatowska, wieloletni menedżer w administracji publicznej, ekspert z zakresu zarządzania zamówieniami publicznymi.
REKLAMA
Czwarty blok prezentacji będzie natomiast poświęcony procesom i narzędziom wspierającym pracę Działu Zakupów. Będzie mowa m.in. o budowaniu Strategii Lean, umieszczaniu zakupów w centrum kluczowych procesów biznesowych, a także zostaną przedstawione metody doskonalenia procesów zakupowych. Po raz pierwszy zostanie zaprezentowana platforma zakupowa NextBuy, która wspiera zarządzanie relacjami z dostawcami.
„ Zapraszam do udziału w naszej konferencji wszystkich zainteresowanych tematyką zarządzania zakupami i łańcuchem dostaw, zarówno po stronie działów zakupów jak i dostawców. To świetna okazja, aby spotkać się z ekspertami i praktykami z wieloletnim doświadczeniem w branży i porozmawiać o najnowszych trendach w zakupach. Wszystkie prelekcje będą bardzo merytoryczne, a elastyczny program umożliwia wybór najciekawszych prezentacji spośród czterech bloków tematycznych. Konferencja PROCON/POLZAK to tradycyjnie również wydarzenie integrujące branżę zakupową w Polsce, możliwość wymiany doświadczeń z prelegentami oraz specjalistami z branży. 20 października spotkajmy się na Stadionie Narodowym!” – powiedział Mateusz Borowiecki, Prezes Zarządu firmy OptiBuy, Współprzewodniczący Komitetu Organizacyjnego konferencji.
Gościem specjalnym konferencji będzie prof. Arjan van Weele, światowy autorytet w dziedzinie zakupów, dla którego będzie to pierwsza wizyta w Polsce. Podczas wystąpienia otwierającego konferencję zatytułowanego "W drodze ku doskonałości zakupów: koncepcje, modele, plany działania" przedstawi m.in. sposoby dojścia do doskonałości zakupowej oraz kierunki, w jakich w przyszłości będzie rozwijać się branża zakupowa.
Szczegółowe informacje na temat konferencji oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie http://www.konferencja-procon.pl/
***
O firmie OptiBuy Sp. z o.o.
OptiBuy to założona w 2005 roku firma doradczo-informatyczna, specjalizująca się w obszarze zakupów i zarządzaniu łańcuchem dostaw. Firmę tworzą eksperci z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu projektów łączących informatykę z biznesem. Portfolio OptiBuy zawiera doradztwo w zakresie optymalizacji kosztów, global sourcing oraz narzędzia IT dla zakupów. Firma zrealizowała kilkadziesiąt projektów zakupowych dla klientów w Polsce oraz za granicą. OptiBuy posiada obecnie swoje biura i przedstawicielstwa w Warszawie, Kielcach, Szanghaju (Chiny), Ołomuńcu (Czechy) oraz Bernie (Szwajcaria).
Klientom dostrzegającym potrzebę kompleksowego zarządzania wydatkami, zakupami i dostawami OptiBuy oferuje kompleksowe wdrożenie systemu Ivalua Buyer, który integruje najnowsze technologie informatyczne z efektywnymi procesami biznesowymi.
***
O Polskim Stowarzyszeniu Menedżerów Logistyki (PSML)
Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki istnieje od 2002 roku. Jego celem jest reprezentacja interesów polskich menedżerów logistyki i zakupów, tworzenie i promowanie dobrych praktyk, a także integracja środowiska specjalistów łańcucha dostaw.
Stowarzyszenie realizuje założone cele poprzez organizowanie warsztatów, szkoleń, seminariów, kongresów oraz innych spotkań, poprzez współpracę z krajowymi i międzynarodowymi organizacjami, rozpowszechnianie informacji o działalności PSML i innych godnych polecenia inicjatywach służących rozwojowi stowarzyszenia i środowiska. Charakter i tematyka imprez i przedsięwzięć PSML wychodzi naprzeciw rzeczywistym potrzebom środowiska - decydują o nich sami członkowie.
Sztandarową imprezą PSML jest corocznie organizowany Kongres Menedżerów łańcucha Dostaw składający się z dwóch równolegle realizowanych imprez Kongresu Polskich Menedżerów Logistyki PL- LOG i Kongresu Polskich Menedżerów Zakupów POL- ZAK. PSML jest członkiem dwóch europejskich organizacji : IFPSM - The International Federation of Purchasing and Supply Management oraz ELA - European Logistics Association.
Więcej informacji udziela:
Marcin Dulnik
PR Manager
tel. 48 660 722 822
Polecamy serwis: Zamówienia publiczne
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.