| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP

Temat: e-puap

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-puap. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-puap.

Jak złożyć wniosek o e-dowód?

Aktualizacja: 27.02.2019

Publikujemy informację Ministerstwa Cyfryzacji jak i gdzie złożyć wniosek o e-dowód. Ważność dowodu osobistego w 2019 r. kończy się 1,5 milionom osób. »

Warsztaty "Elektroniczne usługi publiczne - jak korzystać z ePUAP2?"

Aktualizacja: 05.10.2015

Szkolenie dedykowane jest kierownikom podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innym osobom uprawnionym do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. W czasie szkolenia będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2. »

Warsztaty "Elektroniczne usługi publiczne - jak korzystać z ePUAP?

Aktualizacja: 04.09.2015

Szkolenie dedykowane jest kierownikom podmiotów realizujących zadania publiczne oraz innym osobom uprawnionym do podpisywania dokumentów wychodzących na zewnątrz tych podmiotów. Prowadzone będzie ze szczególnym uwzględnieniem aparatu pojęciowego i słownictwa właściwego dla administratywistów – a nie informatyków. W czasie szkolenia będzie możliwość założenia i potwierdzenia (zaufania) profilu na ePUAP2. »

Mieszkańcy dobrze oceniają e-administrację

Aktualizacja: 20.02.2015

Wskaźniki znajomości najważniejszych narzędzi służących do realizowania e-usług rosną, tak samo dzieje się z korzystaniem ze stron internetowych instytucji publicznych. To dobre wiadomości dla wielu urzędów, gdzie przyspieszenia nabiera informatyzacja, zwłaszcza w zakresie usług dla mieszkańców. »

EPUAP w 2015 roku ma być bardziej dostępny i wydajniejszy

Aktualizacja: 07.01.2015

W 2015 r. MAC planuje dalsze prace nad ePUAP. Działania te mają być przede wszystkim zmierzać do poprawy funkcjonowania platformy, podniesienie jej wydajności i dostępności. »

Elektroniczna komunikacj z urzędem - nowe przepisy

Aktualizacja: 12.05.2014

Dzięki ustawie o informatyzacji droga normalna, urzędowa, zostanie zrównana z drogą elektroniczną. Jeżeli obywatel wybierze drogę elektroniczną w kontakcie z urzędem, to urząd także będzie miał obowiązek mu odpowiedzieć drogą elektroniczną - tłumaczy minister Administracji i Cyfryzacji. »

Jeden kod do spraw administracyjnych

Aktualizacja: 20.03.2014

Jeszcze w tym roku ma zostać wprowadzony jeden kod dostępu, który na zasadzie bankowego PIN będzie umożliwiał załatwienie wielu administracyjnych spraw online. Zmieniony profil zaufany ma umożliwić Polakom skorzystanie z całej e-administracji przy pomocy jednego hasła. »

E-skrzynki podawcze w urzędach

Aktualizacja: 13.03.2014

Zgodnie z nowymi przepisami urzędy będą miały obowiązek posługiwania się e-skrzynkami podawczymi w jednolitym standardzie. Urzędy już dziś świadczą wiele usług drogą elektroniczną, np. e-podatki, Krajowy Rejestr Sądowy czy e-rejestracja w urzędzie pracy. Z e-administracji korzysta 90 proc. przedsiębiorców i co trzeci internauta. »

Nowa instrukcja kancelaryjna - urząd „papierowy” czy „elektroniczny”

Aktualizacja: 27.09.2011

Postępowanie z dokumentacją elektroniczną (wnioski elektroniczne, e-maile), wymagania organizacyjne i techniczne systemów elektronicznego zarządzania dokumentacją, uporządkowanie postępowania z dokumentacją papierową, nowy sposób znakowania spraw – to tylko niektóre z zagadnień nowego aktu prawnego, którego przepisy stosuje się od 1 stycznia br. dla dokumentacji powstającej i napływającej do urzędów. »

Poczta elektroniczna w kontaktach z urzędem

Aktualizacja: 16.09.2011

Zmiany zachodzące w informatyzacji administracji publicznej są w ostatnim czasie bardzo intensywne. Dlatego warto sprawdzić, jak reagować na dokumentację elektroniczną dostarczaną do urzędu. »

Samorządowe www - jeszcze informacja czy już promocja

Aktualizacja: 06.05.2010

Do niedawna wiele samorządów traktowało swoją obecność w internecie jako „zło konieczne”. Dziś sytuacja powoli się zmienia, chociaż tempo tych zmian nie jest jednostajne. Poziom świadomości samorządów na temat możliwości jakie niesie internet nadal jest bardzo zróznicowany. »

Jak przygotować urząd administracji samorządowej do informatyzacji

Aktualizacja: 25.05.2010

Jakie warunki trzeba spełnić, by rozpocząć informatyzację obejmującą dostęp do dokumentów na serwerze, elektroniczny obieg dokumentów, elektroniczną skrzynkę podawczą? Jakim sprzętem trzeba dysponować? Jakie przygotowanie muszą przejść urzędnicy, aby efektywnie użytkować wspomniane systemy? »

POLECANE

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Eksperci portalu infor.pl

Aleksandra Wądrzyk

Ekspert Equity Investments S.A. w dziedzinie kadr i płac

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »