REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

7 wzorów oświadczeń dla zamrożenia cen prądu [aktywne PDF, pobierz]

7 wzorów oświadczeń dla zamrożenia cen prądu [aktywne PDF, pobierz]
7 wzorów oświadczeń dla zamrożenia cen prądu [aktywne PDF, pobierz]
Media

REKLAMA

REKLAMA

7 wzorów oświadczeń dla zamrożenia cen prądu: Tauron, PGE, Enea, wzory pomocnicze od Infor.pl. Oświadczenia składa się w przedsiębiorstwach energetycznych.

Oświadczenia muszą złożyć osoby uprawnione do taniego prądu w limicie 2600 kWh i 3000 kWh. Są to:

REKLAMA

REKLAMA

  1. osoby niepełnosprawne (limit 2600 kWh),
  2. rolnicy (limit 3000 kWh),
  3. rodziny wielodzietne (limit 3000 kWh).

Wzór: aktywny druk oświadczenia odbiorcy uprawnionego i instrukcja [Tauron]

20 pytań o „tani prąd” [Kompendium, oświadczenie, 79 groszy/kWh]

Najemcy wyrzuceni z systemu "taniego prądu". Wraz z wynajętymi mieszkaniami, biurami i sklepami

REKLAMA

Tani prąd: Zawiesiłem firmę. Czy składam oświadczenie o tanim prądzie do 30 listopada 2022 r.? [prąd 79 groszy/kWh]

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Ostateczny termin dla wypełnienia tego obowiązku, to koniec czerwca 2023 r.

Niezłożenie oświadczenia do końca czerwca 2023 r. wyklucza możliwość skorzystania z zamrożenia cen prądu.

Jak złożyć przez Internet oświadczenie o tanim prądzie [Profil zaufany, 79 groszy/kWh, Tauron, ENEA]

Wzór: Jak wypełnić oświadczenie o maksymalnej cenie prądu do 785 zł MWh [do 30 listopada 2022 r.]

79 groszy za 1 kWh: Wzór oświadczenia o maksymalnej cenie za prąd od 1 grudnia 2022 r. Termin złożenia do 30 listopada 2022 r. [PDF]

Przedsiębiorcy nie wiedzą o terminie 30 listopada 2022 r. na złożenie oświadczenia o tanim prądzie od 1 grudnia 2022 r. [wzór]

UWAGA! Oświadczenia to nie wnioski. Zakłady energetyczne tylko przyjmują informację o prawie do niskiej ceny prądu. I stosują zasady z ustawy obliczania cen prądu.

Jakie załączniki dodajemy do oświadczeń?

1. Osoby niepełnosprawne – żadnego załącznika

2. Rodziny wielodzietne – kopia Karty Dużej Rodziny (w oświadczeniu podaje się też numer Karty)

3. Rolnicy – kopia decyzji o wymierzeniu za 2022 r. podatku rolnego. W oświadczeniu podaje się numer tej decyzji.

Masz kilka mieszkań. Jedno wynajmujesz. Co z zamrożeniem cen prądu? [2600 kWh 3000 kWh]

Czy oświadczenie o tanim prądzie składam przez ePuap? Na jaki adres?

Poradnik Ministerstwa Klimatu o obowiązku oszczędzania prądu. Kalkulator

Tańszy prąd i paliwa: Karta Dużej Rodziny to nie tylko limit 3000 kWh na prąd, ale i zniżki - Orlen, Shell, Lotos, Circle K

Wzór oświadczenia [Tauron]

Tauron - oświadczenie, mrożenie cen prądu

Wzór oświadczenia [Enea]

Enea oświadczenie, mrożenie cen prądu

Wzór oświadczenia [PGE]

PGE oświadczenie, mrożenie cen prądu

Wzór oświadczenia [E.ON]

E.ON oświadczenie, mrożenie cen prądu

Wzory pomocnicze [Infor.pl]

Wzór oświadczenia dla rodziny wielodzietnej, Karta Dużej Rodziny

Wzór oświadczenia dla rolnika

Wzór oświadczenia dla osób niepełnosprawnych

Jak złożyć oświadczenie o zamrożeniu cen prądz przez Internet?

Oświadczenie w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym i składa za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

Jak podpisać oświadczenie o tanim prądzie profilem zaufanym?

Do złożenia podpisu można wykorzystać narzędzie mObywatel.

Infor.pl

Co musisz zrobić, aby podpisać podpisem zaufanym dokument PDF, który nie ma podpisu

Dokument elektroniczny w formacie PDF możesz teraz podpisać podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla plików pdf. 

mObywatel:

  1. Przygotuj dokument PDF (plik), który chcesz podpisać. Szczegóły znajdziesz w sekcji Co musisz przygotować.
  2. Kliknij przycisk Podpisz lub sprawdź dokument PDF.
  3. Dodaj z dysku lokalnego dokument PDF (plik) – kliknij Wybierz dokument z dysku albo przeciągnij plik myszką.
  4. Po poprawnym dodaniu dokumentu, kliknij przycisk Podpisz.
  5. Gdy otworzy się strona profilu zaufanego, zaloguj się na swoje konto (jeżeli twój profil zaufany był założony przez bankowość elektroniczną, przy logowaniu wybierz logotyp swojego banku).
  6. Kliknij Podpisz podpisem zaufanym i postępuj zgodnie z komunikatami na ekranie.
  7. Wskaż miejsce, w którym chcesz przystawić stempel (to jest graficzne odwzorowanie twojego podpisu).
  8. System wygeneruje nowy plik PDF, w którym zawarty będzie twój podpis.
  9. Kliknij Pobierz, aby zapisać podpisany dokument PDF na dysku lokalnym.

Możesz podpisać tylko jeden plik za jednym razem. Jeśli chcesz podpisać kolejny dokument, kliknij przycisk Wróć do początku.

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Sektor publiczny
Decyzja, która zmieni Polskę. Dlaczego Szybka Kolej Miejska Wrocław jest dziś najrozsądniejszą inwestycją państwa

Polska nie potrzebuje kolejnych deklaracji o nowoczesności. Potrzebuje decyzji, które naprawdę zmieniają kraj. Szybka Kolej Miejska Wrocław (SKM Wrocław) jest jedną z nich – logiczną, policzalną i gotową do realizacji inwestycją, która może w ciągu dekady spiąć gospodarkę zachodniej Polski w jednolity organizm.

Czy organ może spóźnić się z rozstrzygnięciem sprawy?

Opóźnienia w postępowaniu administracyjnym nie zawsze muszą oznaczać naruszenie prawa. Niekiedy wynikają bowiem z realnych przeszkód, które trudno przewidzieć. Każde przekroczenie terminu wymaga jednak precyzyjnego uzasadnienia, inaczej może skutkować skargą na bezczynność lub przewlekłość organu.

Samorządy tracą wpływy z PIT i CIT. Gminy planują wspólnie wystąpić do MF o wprowadzenie korekt i wyrównania

Prezydent Jastrzębia-Zdroju Michał Urgoł poinformował, że gminy, które rok do roku stracą na zaproponowanym przez Ministerstwo Finansów sposobie obliczania udziałów w PIT i CIT oraz subwencji na 2026 r., zamierzają wspólnie wystąpić do resortu ws. korekt lub wyrównań.

E-Doręczenia wkraczają w nową fazę. Sprawdź, kiedy papierowe awiza przejdą do historii [Harmonogram]

Jak wynika z komunikatu Poczty Polskiej, już ponad dwa miliony Polaków, firm i instytucji korzysta z systemu e-Doręczeń. Z czego, aż 75 proc. z nich założyło swoje skrzynki w tym roku. Czym są e-Doręczenia i e-Polecone?

REKLAMA

Nowy system opłat za odpady: krok w stronę ekologii czy powrót do dawnych problemów?

Resort klimatu i środowiska zapowiada zmiany, które mają umożliwić gminom różnicowanie wysokości opłat za odpady w zależności od ich masy oraz jakości segregacji. Pomysł, choć zgodny z europejskim trendem "płać za to, co wyrzucasz", budzi jednak wątpliwości – zwłaszcza wśród samorządów, które obawiają się skutków ubocznych w postaci wzrostu kosztów i nielegalnego pozbywania się odpadów.

Wielki Wrocław. Decyzja państwowa, nie lokalna fanaberia. Kiedy nastąpi formalne rozszerzenie granic miasta?

Wrocław nie mieści się już w sobie. Oficjalnie żyje w nim 670 000 mieszkańców, ale w rzeczywistości – według badań miasta i uniwersytetu – blisko 900 000. To różnica, która decyduje o wszystkim: o liczbie szkół, o subwencjach, o liniach tramwajowych i o tym, ile karetek może ruszyć w drogę. Przez statystyczne złudzenie miasto wygląda na mniejsze, niż jest. A państwo udaje, że tego nie widzi.

Będą szkolenia dla samorządów dot. adaptacji do zmian klimatu. Ankieta do 14 listopada 2025 r.

Będą szkolenia dla samorządów dotyczące adaptacji do zmian klimatu. IOŚ-PIB rusza z konsultacjami szkoleń. Specjalna ankieta dostępna jest do 14 listopada 2025 r.

Program OLiOC w samorządach - zadania i finansowanie

Pierwszy Program Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej jest wdrażany już w latach 2025–2026. Następne będą miały charakter planów czteroletnich. Co jest podstawą finansowania tych zadań?

REKLAMA

Łatwiejszy obieg dokumentów związanych z budowami

Czy to możliwe, by było mniej papierów, a więcej spraw online w administracji budowlanej? Okazuje się, że tak – urzędy w Polsce zyskają nowoczesne narzędzia, które to umożliwią. Zmienione usługi SOPAB i e-Budownictwo uproszczą obsługę spraw – od wniosków po decyzje i podgląd statusu sprawy. Projekt jest finansowany z Funduszy Europejskich i stanowi element cyfryzacji usług publicznych.

MSWiA: zmienimy przepisy o budżecie obywatelskim

Wprowadzenie obowiązku konsultowania z mieszkańcami uchwał określających tryb i zasady realizacji budżetu obywatelskiego oraz dopuszczenie realizacji zadań wieloletnich zapowiada Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Prace nad zmianami legislacyjnymi ma prowadzić Komitet do spraw Pożytku Publicznego.

Zapisz się na newsletter
Śledź na bieżąco nowe inicjatywy, projekty i ważne decyzje, które wpływają na Twoje życie codzienne. Zapisz się na nasz newsletter samorządowy.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

REKLAMA