Chciałabym prosić o informację dotyczącą prowadzenia korespondencji biurowej. Nigdzie nie znalazłam wskazówek dotyczących adresowania kopert. Wzór rozmieszczenia adresu oczywiście ustala Poczta Polska, mam jednak wątpliwości co do treści. Spotkałam się z dwiema szkołami:1. Umieszczać dane o tytule zawodowym i naukowym adresata – „bo tak jest uprzejmie”;2. Nie umieszczać – „pisze pani do osoby, nie stanowiska, adres ma być przejrzysty, więc długa tytulatura powinna zostać skrócona, ponadto nie każdy chce, aby goniec/listonosz znał jego funkcję zawodową”.Jaki standard zastosować, aby korespondencja mojej firmy była w każdym drobiazgu profesjonalna?Maja, e-mail
Czy przedszkole mojego dziecka jest naprawdę bezpłatne? - zastanawiają się szczęśliwcy, którym udało się zapisać malucha do publicznej placówki. Zajęcia dodatkowe, składka na kredki, chusteczki, radę rodziców a nawet trawę na plac zabaw - lista wydatków rośnie, bo rodzice nie wiedzą, że za wszystko płacić nie muszą - pisze "Metro".