Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownicy. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownicy.
Kim jest koordynator czynności kancelaryjnych
Aktualizacja: 13.09.2011
Dzięki nowej instrukcji kancelaryjnej oraz uchyleniu dotychczasowych – przestarzałych zasad zarządzania dokumentacją w urzędach, stworzone zostały solidne podstawy do funkcjonowania elektronicznej administracji wewnątrz urzędów. To trudne zadanie w dużej mierze muszą przygotować i przeprowadzić kierownicy instytucji. »
Niezbędnik czynności kancelaryjnych
Aktualizacja: 03.09.2010
W procedurach biurowych ważną pozycję stanowią czynności kancelaryjne, które są uregulowane wewnętrznymi przepisami, zawartymi w formie instrukcji kancelaryjnej. »
Biuro rady - odpowiednik sekretariatu
Aktualizacja: 14.11.2011
W każdym urzędzie należącym do administracji samorządowej znajdziemy bliską sekretariatowi komórkę organizacyjną zwaną biurem rady, powołaną przez wójta (w rozumieniu: wójt, burmistrz, prezydent) na mocy regulaminu organizacyjnego. »
Kto musi wdrażać systemy zarządzania zgodnością?
Kancelaria Bil specjalizuje się w obsłudze prawnej biznesu. Zajmuje się doradztwem prawnym na rzecz przedsiębiorców na wszystkich płaszczyznach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »