Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu pracownik. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące pracownik.
Kto deleguje przewodniczącego rady
Aktualizacja: 09.12.2019
Czy w uchwale dotyczącej diet dla radnych, podejmowanej na podstawie art. 25 ust. 4 i ust. 10 ustawy z 8 marca 1990 r. rada gminy może wskazać imiennie wiceprzewodniczącego rady gminy, do którego kompetencji należeć będzie określanie przewodniczącemu rady miejskiej terminu i miejsca wykonania zadania oraz miejscowości rozpoczęcia i zakończenia podróży służbowej? »
Zmienią się zasady zwrotu kosztów podróży służbowych
Aktualizacja: 14.06.2010
Istotne zmiany w zakresie rozliczania delegacji służbowych przewiduje projekt rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 22 kwietnia 2010 r. w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju oraz poza granicami kraju. »
Kto musi wdrażać systemy zarządzania zgodnością?
Pracownik administracji samorządowej, z wykształcenia administratywista. Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje się w prawie pracy, które stało się jej pasją. Stale podnosi swoje kwalifikacje. Na co dzień zajmuje się m.in. rozliczaniem delegacji służbowych.
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »