Podstawową cechą społeczeństwa informacyjnego jest szybki rozwój technologii teleinformatycznych i wzrost znaczenia informacji, do której dostęp - dzięki telefonom komórkowym oraz internetowi - jest ułatwiony. Korzystanie z internetu, telepraca, e-learning, e-zdrowie, e-handel, e-usługi, e-firma czy e-administracja, to dzisiaj zjawiska powszechne i możliwe dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
Podstawową cechą społeczeństwa informacyjnego jest szybki rozwój technologii teleinformatycznych i wzrost znaczenia informacji, do której dostęp - dzięki telefonom komórkowym oraz internetowi - jest ułatwiony. Korzystanie z internetu, telepraca, e-learning, e-zdrowie, e-handel, e-usługi, e-firma czy e-administracja, to dzisiaj zjawiska powszechne i możliwe dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
Podstawową cechą społeczeństwa informacyjnego jest szybki rozwój technologii teleinformatycznych i wzrost znaczenia informacji, do której dostęp - dzięki telefonom komórkowym oraz internetowi - jest ułatwiony. Korzystanie z internetu, telepraca, e-learning, e-zdrowie, e-handel, e-usługi, e-firma czy e-administracja, to dzisiaj zjawiska powszechne i możliwe dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii.
E-learning to nauczanie na odległość z wykorzystaniem technik komputerowych i internetu. Pozwala na ukończenie kursu, szkolenia, a nawet studiów bez konieczności fizycznej obecności w sali wykładowej.
Bardzo często w firmie, która wdraża wirtualną edukację, jako pierwsi korzystają z niej najbardziej zajęci pracownicy, którzy nie mają czasu na uczestniczenie w tradycyjnym kursie.
W sprawach ustalenia przez Ministra Środowiska opłat eksploatacyjnych z tytułu wydobywania kopalin, gminy, na których terenie znajduje się przedsiębiorstwo wydobywające kopaliny, mają nie tylko interes faktyczny, ale i prawny. W takim postępowaniu administracyjnym, a następnie i sądowoadministracyjnym gminie przysługują prawa strony.
O uznaniu, zawieszonej na przyczepce samochodowej, tablicy, zawierającej informacje dotyczące prowadzonej działalności gospodarczej i ustawionej w granicach pasa drogowego, za reklamę w rozumieniu art. 4 pkt 23 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz.U. z 2007 r. nr 19, poz. 115 ze zm.) mogą decydować takie okoliczności jak: wymiary tablicy, jej ustawienie oraz czas, na jaki jest tam pozostawiona.